بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۲۱۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱
این مقام انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: غفلت هموطنان و گاهی عدم تسلط بر زبان انگلیسی در کنار زرنگی کلاهبردار در مجاب کردن افراد برای انتخاب منوی انگلیسی، دلیلی دیگری برای آسان شدن کار این افراد است.
تدبیر24: رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی گفت: هیچ نهاد و یا سازمانی جایزه پیامکی را تائید نمی‌کند حتی اگر این جایزه از طریق رادیو و یا تلویزیون باشد.

محمد قاسم‌لو امروز افزود: هکرها تا جایی پیش رفته‌اند که با هک کردن شبکه‌های ماهواره‌ای به لیست افراد شرکت‌کننده دسترسی پیدا کرده و با عنوان اینکه در مسابقه فلان شبکه شرکت کرده‌اید، شما را برنده جایزه اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به اسرار کلاهبرداران برای کشاندن افراد بر سر دستگاه‌های خودپرداز اظهار کرد: با وجود این همه اطلاع‌رسانی و تاکید نیروی انتظامی که هرگز مقلوب اسرار چنین تماس‌هایی نشوید، هموطنان بازهم اقدام به استفاده از خودپرداز و تماس همزمان با کلاهبرداران می‌کنند.

قاسم‌لو، در مورد چرب زبانی کلاهبرداران هشدار داد و گفت: کلاهبردار با عنوان اینکه سیستم ما به کمتر از یک میلیون جواب نمی‌دهد، فرد را قانع می‌کند حتی کارت افراد دیگر همچون پدر، مادر،‌ خواهر، برادر و حتی دوستان را برای دریافت جایزه وارد خودپرداز کنند.

این مقام انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: غفلت هموطنان و گاهی عدم تسلط بر زبان انگلیسی در کنار زرنگی کلاهبردار در مجاب کردن افراد برای انتخاب منوی انگلیسی، دلیلی دیگری برای آسان شدن کار این افراد است.

وی تصریح کرد: با انتخاب منوی انگلیسی به راحتی و با هدایت کلاهبرداری که از رقم کارت ما آگاهی دارد، دو رقم، دو رقم مبلغ مورد نظر کلاهبردار را در بخش مبلغ انتقالی وارد می‌کنیم در حالیکه کلاهبردار آن را به عنوان رمز برای ما قرائت می‌کند و سپس شماره کارت مقصد را به عنوان رمز دیگر وارد می‌کنید و در واقع ما اقدام به کارت به کارت کردن موجودی کارت کرده‌ایم.

قاسم‌لو تاکید کرد: ردیابی کارت‌های مقصد سخت و حتی غیرممکن است چرا که به دلیل مفقودی یا دزدی بودن آنها، یا اینکه صاحبان کارت افراد معتادی هستند، با کمترین مبلغ کارت و رمزشان را در اختیار کلاهبرداران قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اسرار کلاهبرداران اضافه کرد: کلاهبرداران حتی تا جایی پیشرفت می‌کنند که در صورت امنتاع و مقاومت افراد برای عدم حضور بر سر خودپردازهای بانک، تقاضای رمز دوم اینترنتی و شماره حساب افراد را می‌کنند، با این عنوان که اینترنتی اقدام به واریز مبلغ جایزه کنند و همه اینها شگرد کلاهبرداری است.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی از هموطنان خواست به هیچ عنوان در موارد این چنینی و تماس‌هایی نظیر آنچه اشاره شد، غفلت نکنند و از دادن اطلاعات به افراد و تماس‌های ناشناس خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
0
1
"مغلوب اصرار" درسته نه "مقلوب اسرار" !!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها