خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

مینو خالقی» خاتمی را دوست دارم چون در ایام ریاست‌جمهوری‌اش، دانشگاه رنگ دانشگاه بود و کتاب و سینما و میتینگ و تحزب و هزار مولفه دیگر جامعه پویای سیاسی، جانی تازه یافته بود
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۴۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

تلاشهای دیپلماتیک اسرائیل برای مقابله با گسترش تنفر به صهیونیسم

رژیم صهیونیستی جهت جلوگیری از گسترش حس نفرت نسبت به خود از طریق سفارت‌خانه‌های خود در کشورهای مختلف اقدام به برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای نخبگان و اصحاب رسانه کشور میزبان و نیز جامعه یهود مقیم نموده است که از جمله موضوعات مورد بحث در آن چگونگی مبارزه با تنفر به وجود آمده نسبت به اسرائیل و دفاع از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی می‌باشد.
تدبیر24: دیپلمات‌ها و رایزنان فرهنگی این رژیم در این دیدارها تلاش دارند از طریق تطمیع، شانتاژ و مظلوم‌نمایی، مخاطبان خود را برای دفاع از اهداف خود مجاب نمایند. گفته می‌شود برخی از این نشست‌ها به ویژه در کشورهای امریکای لاتین و اروپای شرقی منجر به مجادله و حتی درگیری فیزیکی شده، به نحوی که نیروی پلیس دیپلماتیک کشور مربوطه ناچار به مداخله گردیده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: