بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۲۳۵۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۹
باحضور دکتر سرافراز در رسانه ملی:
چه بسا اگر تدبیر رئیس جدید نبود، مستندی با رویکرد برجسته سازی آذر 88 و پاره کردن عکس حضرت امام (ره) تولید می شد. کاری که می بایست...

تدبیر24:تغییرات مدیریتی باتوجه به بینش تصمیم گیرنده و رویکرد موجود، اثراتی با طیف سطحی تا عمیق بر پیکر آن سازمان خواهد گذاشت. چندی پیش یکی از سازمان های مهم و اثرگذار کشور شاهد انتساب مدیری باسوابق خاص و انقلابی بود. مقام معظم رهبری رئیس جدید سازمان صدا و سیما را معرفی کرد. باتوجه به بینش رهبری، این انتخاب دور از ذهن نبود که با توجه به مقتضیات زمان و نیاز به دمیدن روح جدید با نگاهی خاص در این سازمان شاهد انتسابی فردی باشیم که با آمدنش تغییرات قابل ملموسی در سازمان و خروجی های آن بگذارد.

به گزارش سرویس سیاسی تدبیر24 پس از حضور دکتر سرافراز شاهد کوتاه تر شدن بخش های خبری 20:30 به پانزده دقیقه و بخش های خبری 14 و 21 به حداکثر سی و پنج دقیقه بوده ایم. این تغییر در حالی شکل گرفت که پیش از این شاهد پخش مستندهایی طولانی به نام واحد مرکزی خبر در این برنامه ها بودیم که رفته رفته تبدیل به بیانه ای های سیاسی جهت گیرانه ای می شد که نتیجه اش انتقادهایی به سازمان و فاصله گرفتن از رفتار غیر جناحی بود. اگر این روال ادامه پیدا می کرد دور از ذهن نبود که امروز شاهد ساخت مستندات هایی با رویکرد منفی در خصوص تمدید مذاکرات هسته ای می بودیم و شاید هم از دلایل عدم ادامه این روند جناحی در رسانه ملی تذکرات رئیس سازمان صدا و سیما به معاونت های مرتبط بوده است!

از جمله انتقادهایی که در دوران ضرغامی به صدا و سیما وارد است، بازپخش بسیار زیاد توهین به تصویر امام راحل بود. پاره شدن عکس حضرت امام خمینی(ره) در وقایع سال 88 برای دوستداران نظام دردناک بود اما این رسانه علیرغم فهم این موضوع به جریحه دار کردن دل دوستداران انقلاب پرداخته و خلاء تحلیل رویداد های سیاسی را با کوبیدن طرف مقابل پر می کرد و چه بسا اگر تدبیر رئیس جدید نبود، مستندی با رویکرد برجسته سازی آذر 88 و پاره کردن عکس حضرت امام (ره) تولید می شد. کاری که می بایست در اداره کل برنامه های سیاسی و با نظارت شخص سرافراز صورت می گرفته است.

انتظار می رود باتوجه به رویکرد دیده شده از رئیس جدید، شاهد تغییراتی در ساختار معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما و پست های کلیدی آن باشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
1
5
حالا بگذارید 16 آذر تمام شود بعد...
عجله هم نکنید برای قضاوت صدا و سیما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
2
3
باید گفت از منتقدین و کسانی که حقیقت را میگویند می ترسید. چون قدرت را از دست می دهید و گرنه دوره تندروها با امدن دولت جدید تمام شد. ضمننا رسانه ملی در باره وقایع سال 88 درست عمل کرد تا چهره پلید پشت پرده بعضیها مشخص شود و شما از اینکه چهره اتان اشکار شده ناراحت هستید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
4
3
خنده داره از رویکرد غیر جناحی حرف میزنید در حالیکه رسانه ملی در این دولت بیشتر از دولت قبل جناحی شده و مطابق سلیقه دولت برنامه پخش میکنه و هر انتقادی به دولت را سانسور میکند.
روحانی نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
3
4
خدا پدر و مادر اون بی دینی هایی که به تصاویر امام خوبی ها جسارت کردن و حامیانشون و اون هایی که مسبب این جنایات شدن رو با یزید ابن معاویه محشورشون کنه و خودشون رو به عذاب الیم مبتلا کنه.
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
1
0
به همین خیال باش
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها