بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
فیلم در هنک کنگ فیلمبرداری شده است، زمانی که عامل سابق سازمان سیا با روزنامه نگاران روزنامه‌های گاردین و واشنگتن پست دیدار و اسنادی را در مورد برنامه‌های انبوه ردگیری دولت آمریکا منتشر کرد.
تدبیر24: انجمن بین‌المللی مستند جایزه بهترین فیلم مستند سال 2014 را به «سیتیزن فور» ساخته «لورا پویتریس»، روایتگر داستان زندگی «ادوارد اسنودن» افشاگر سازمان امنیت ملی آمریکا اعطاء کرد.
مراسم اعطای جوایز انجمن بین‌الملی مستند با اعطای جایزه بهترین مستند سال 2014 به فیلم «سیتیزن فور» ساخته «لورا پویتریس» فیلمساز و روزنامه نگار آمریکایی برگزار شد.

«سیتیزن فور» در رقابت با «در جستجوی ویوین مایر» ساخته مشترک «جان ملوف» و «چارلی سیسکل» درباره کشف یکی از فوق‌العاده‌ترین مجموعه عکس‌های قرن بیستم؛ «اشاره و شلیک» به کارگردانی «مارشال کیوری» درباره انقلاب لیبی؛ «داستان‌های خواب رونده ترسناک» ساخته «نیک برومفیلد» و «نمک زمین» ساخته مشترک «جولیانو ریبریو سالگادو» و «ویم وندرس» کارگردان صاحب نام آلمانی، موفق به کسب این جایزه معتبر جهانی در عرصه مستند شد.

افشاگری‌های اسنودون بحث های زیادی در مورد تقابل حوزه حریم شخصی با امنیت ملی برانگیخت. عده‌ای او را خائن و گروهی او را قهرمانی می دانند که برای آزادی شهروندان از اطلاعات پرده برداشت.

فیلم در هنک کنگ فیلمبرداری شده است، زمانی که عامل سابق سازمان سیا با روزنامه نگاران روزنامه‌های گاردین و واشنگتن پست دیدار و اسنادی را در مورد برنامه‌های انبوه ردگیری دولت آمریکا منتشر کرد.

«سیتیزن فور» که به عنوان یکی از 10 فیلم در فهرست کوتاه جوایز اسکار 2015 انتخاب شده است، تا کنون موفق به کسب جایزه بهترین مستند انجمن منتقدین نیویورک و همچنین جوایز فیلم «گوتم» شده است.

در بخش بهترین مستند کوتاه نیز «تاشی و راهبه» ساخته مشترک«اندرو هینتون» و «جانی برک» در رقابت با فیلم‌های «قطار روح» ساخته «جیمز فلمینگ» و «کلی هاکر»، «دوران ما» به کارگردانی «توماس اشلیونسکی»، «زندان پایانی: آخرین روزهای سرباز جک هال» به کارگردانی «ادگار بارنز» و«ملکه» از «مانوئل آبرامویچ» موفق به کسب جایزه بهترین مستند کوتاه از جوایز انجمن المللی مستند در سال 2014 شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها