بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۴۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
تهیه‌کننده برنامه «عمو پورنگ» از محمد سرافراز رییس جدید صداوسیما - انتظار دارد که حمایت از کودکان را فراموش نکند.
تدبیر24:مسلم آقاجان‌زاده گفت: آقای ضرغامی در بخش کودک خیلی زحمت کشیدند. شبکه‌ی پویا جزو کارنامه‌ی کاری ایشان است، منتهی خیلی راضی‌کننده نبوده و توجه مدیریت رسانه به کودک کم بوده است.

وی افزود: ما انتظارمان از آقای سرافراز این است که ان‌شاء‌الله نسبت به کودک دید دیگری داشته باشند و حمایت از بچه‌ها را فراموش نکنند‌، برنامه‌های کودک به حمایت نیاز دارند.

این تهیه‌کننده ادامه داد: همان‌طور که کوچکترهای یک خانواده به حمایت نیاز دارند و حواس همه‌ی اعضای یک خانواده به آنهاست، ما هم انتظار داریم که همه‌ مدیران حواسشان به برنامه‌های کودک باشد‌. شاید صدای بچه‌ها به بزرگترها نرسد‌ و بزرگتر‌ها احساس نکنند که برنامه کودک چقدر نیاز است، اما از قدیم گفتند تلویزیون برای بچه‌هاست‌، بنابراین ما باید خوراک فرهنگی برای بچه‌ها داشته باشیم.

آقاجان‌زاده تاکید کرد: اگر ما کوتاهی کنیم بچه‌ها به سمت کارهای غربی کشیده می‌شوند؛ ما واقعا به یک شبکه‌ی ملی کودک به معنای واقعی نیاز داریم‌. شبکه‌ پویا، شبکه‌ی انیمیشن است و شاید نتوان به آن شبکه ملی کودک گفت که همه‌ی گونه‌های مختلف برنامه‌سازی کودک را داشته باشد و همه‌ی بچه‌های ایران به خصوص مناطق محروم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها