بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۲۶۷۳
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
کیهان نگران نباشد؛ دولت اعتدال متهم نیست
باید از امثال روزنامه کیهان پرسید چطور فکر می‌کنید که دل مردم برای آن دوران تنگ شود! چطور می‌توانید دولتی که امروز با شجاعت در راه مبارزه با فساد گام بر می‌دارد و رییس آن ابایی ندارد که با برخی از نهادهای قدرت که شبهه درگیری با فساد را دارند، برخورد کند یا موضوع بورسیه‌ها را برای مردم روشن کند تا حقی ضایع نشود؛ متهم به حاشیه‌روی کنید؟
تدبیر24: مینا افضلی - یک سال و نیم پس از آنکه احمدی‌نژاد و حلقه او پاستور را ترک کرده و دولت تدبیر و اعتدال بر سر کار آمده افراطیون دلتنگ آن دوران شده و امروز به صدا در آمده‌اند که آیا احمدی‌نژاد بهتر نبود؟ این اظهارات در حالی در رسانه‌های افراطی مطرح می‌شود که هنوز پرونده عملکرد مسوولان درجه اول دولت نهم و دهم در دستگاه قضا و امنیتی باز است و "هر دم از این باغ بری می‌رسد".

در حالیکه امروز وزیر اطلاعات از بازداشت 20 نفر از مدیران میانی دولت سابق در ارتباط با پرونده تخلفات مالی خبر داد و گفته این تخلفات مربوط به سال 1389 تا پایان سال 1391 است که از اواخر سال گذشته متوجه این تخلفات شدیم و آن را کشف کردیم اما روزنامه کیهان در سرمقاله خود نوشته است "انصاف دهیم آیا رئیس دولت قبلی در طول 8 سال به اندازه یک سال اخیر و رئیس دولت فعلی به منتقدان انگ و برچسب نثار کرد؟ او نهایتا به دشمنان ملت ایران در غرب می‌گفت آب را بریزید همان جایی که می‌سوزد اما اکنون به منتقدان دولت گفته می‌شود «بزدل، ترسو، بی‌سواد، مزدبگیر، تازه‌به‌دوران رسیده، افراطی، کاسب تحریم و...»

اگر بخشی از دولت دوم احمدی‌نژاد به‌واسطه حضور حلقه انحرافی مشغول حاشیه‌سازی و غفلت‌آفرینی نسبت به دشمنان اصلی ملت ایران شد، برخی از افراد موثر دولت فعلی از همان ماه‌های اول آغاز به‌کار تا به امروز مشغول حاشیه‌سازی و غوغاافکنی هستند و برای آسان‌کردن کار خود، اختناق سفید و شیک را تدارک می‌کنند که هیچ صاحب‌نظر منتقدی جرئت یا مجال نقد برخی عملکرد دولتمردان را نداشته باشد." و جالب‌تر آنکه کیهان نوشته است "آیا افکار عمومی نخواهند پرسید که غیر از بدگویی به دولت قبل یا برچسب زدن و وارونه‌نمایی منتقدان و کوشش برای انزوا و انفعال آنان، هنر خود شما چیست؟"

گویا برخی دوست ندارند برخی اخبار را بشنوند یا چشمشان را بر روی برخی واقعیات که از روز روشن‌تر است می‌بندند تا ساز خود را کوک کنند. در 8 سال گذشته موضوع فساد به جایی رسیده که مقام معظم رهبری با انتقاد، چنان پیامی را برای همایش مبارزه با فساد ارسال می‌کنند و خواهان اقدام عملی می‌شوند. پرونده امثال سعید مرتضوی و "م،ر"ها هم که هنوز در افکار عمومی فراموش نشده است. بعد از اختلاس سه هزار میلیاردی، مدارک مربوط به اختلاس‌های 12 هزار میلیاردی منتشر شده است که تنها در جریان گردش ۱۲۰۰۰هزار میلیارد تومان در فرایندی غیرقانونی و فاسد در میان پنج بانک دولتی و خصوصی رخ داده است که نشان می‌دهد یک «شبکه سازمان‌یافته در قدرت» پشت سر این عملیات بزرگ و فساد مالی گسترده بوده‌ است. اخبار نشان می‌دهد که متاسفانه فساد نهادینه شده است و اکنون به گفته وزیر اطلاعات 20 نفر از مدیران میانی دولت قبل در ارتباط با تخلفات مالی بازداشت شده‌اند.

اکنون باید از امثال روزنامه کیهان پرسید چطور فکر می‌کنید که دل مردم برای آن دوران تنگ شود! چطور می‌توانید دولتی که امروز با شجاعت در راه مبارزه با فساد گام بر می‌دارد و رییس آن ابایی ندارد که با برخی از نهادهای قدرت که شبهه درگیری با فساد را دارند، برخورد کند یا موضوع بورسیه‌ها را برای مردم روشن کند تا حقی ضایع نشود؛ متهم به حاشیه‌روی کنید؟

روزنامه کیهان مطمئن باشد افکار عمومی امروز نخواهد پرسید هنر این دولت چیست؛ تا زمانیکه دولت و سایر دستگاهها با سند، تخلفات دولت گذشته را افشا می‌کنند این دولت متهم به برچسب‌زدن و وارونه‌نمایی نیست.

منبع: آفتاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۱۲
hzld
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
7
7
پرونده بورسیه ها که تو زرد از اب در اومد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
دقیقاااا
مبارزه با فسادشم که رانت 550 ملیون یوروییشو ماسمال میکرد بابک زنجانی دست پرورده دولت هاشمیم که چسبوندن به احمدی
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
7
7
مطمئن باش در اونها هم دوستان افساد
(اصلاح) طلب شما و برخی اقازاده های سکولار هوادار دولت فعلی و برخی هوادارن دولت فعلی بیشتر نقش داشته اند.
خود اقای روحانی فرمودند بزرگترین فساد رانت اطلاعاتی است، ولی ما میدانیم برخی افرادی که فعلا به سمت استاندار منصوب شده اند از همین رانت اطلاعاتی در زمانیکه در دوره خاتمی استاندار بودند برای به نان و نوا رسوندن اقوام خود استفاده نمودند. واقعا خیلی وقیحید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
یادمه خاتمی گفته بود حتی مدیران میانی و پایین دولت احمدی نژادم از ما بودن...
حاج عمران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
8
6
حاج محمود مرد بود مرد
پاسخ ها
پاسخ حاج عمران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
حاج محمود .........
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
3
4
...به صورت احمدی نژاد.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
7
1
فقط محمود................
ناشناس
|
ROMANIA
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
0
5
محمود واقعا ...بود!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
مرد بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
1
5
نه ک الان دزدی نیست
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
3
3
یه کم پپسی باز کنید واسه خودتون،به کدوم عملکرد خوبتون مینازید؟به اینکه دارید دستاوردهای نظام و هسته ای شدن رو در مذاکرات به باد میدید؟به وضع اقتصاد و معیشت مردم که روز به روز داره بدتر میشه؟یا به مهره های فاسد و فتنه گری که تو پستهای کلیدی میزارید؟هر روزم اعلام میکنید که نرخ تورم به فلان نقطه رسید،ولی در عمل روز به روز داره بدتر میشه.دعا میکنیم که زودتر این 4سال کذایی به پایان برسه و احمدی نژاد بازم به عرصه خدمت برگرده...ان شاءالله
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها