بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
منابع امنیتی اعلام کردند که نیروهای امنیتی همچنین حدود 60 درصد منطقه المعتصم واقع در جنوب سامرا را آزاد کردند که روند آزادسازی کامل این شهر طی ساعات آینده به پایان خواهد رسید.
تدبیر24:یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق توانستند کنترل یک منطقه در جنوب تکریت را از دست داعش پس بگیرند که در این بین 30 تن از اعضای داعش کشته شدند.

به نقل از سایت اینترنتی شبکه خبری الجزیره، این منبع امنیتی اعلام کرد که نیروهای امنیتی با کمک نیروهای مردمی عملیاتی را در شرق منطقه دجیل واقع در 120 کیلومتری جنوب تکریت ترتیب دادند که در پی آن توانستند پس از درگیری های شدید با داعش منطقه البوحصوة را آزاد کنند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: این عملیات به کشته شدن 30 عضو داعش منجر شد که نیروهای امنیتی اقدام به پاکسازی منطقه و جستجوی منازل به منظور کشف مکان های بمب گذاری شده کردند.

بنا بر گزارش ها، عملیات نظامی هنوز در برخی مناطق استان صلاح الدین ادامه دارد و استان الانبار نیز شاهد عملیات کشتار افراد مسلح در منطقه است.

از سوی دیگر، یک منبع امنیتی در استان الانبار اعلام کرد که در جریان انفجار یک عامل انتحاری در نزدیکی مقر فرماندهی الانبار و درگیری های مسلحانه نزدیکی مقر فرماندهی چندین تن کشته و زخمی شدند.

این منبع اعلام کرد: خودروی نظامی که یک عامل انتحاری راننده آن بود در منطقه ایست بازرسی، امنیتی در نزدیکی مقر فرماندهی عملیات الانبار واقع در شمال رمادی منفجر شد که در این جریان چند تن که هنوز تعداد دقیق آنها مشخص نیست، کشته و زخمی شدند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد: گروه تروریستی داعش پس از این اتفاق حمله گسترده ای را در منطقه البوذیاب نزدیکی مقر فرماندهی عملیات الانبار ترتیب داد که حجم درگیری ها به دلیل ادامه دار بودن آن، تاکنون مشخص نشده است.

منابع امنیتی اعلام کردند که نیروهای امنیتی همچنین حدود 60 درصد منطقه المعتصم واقع در جنوب سامرا را آزاد کردند که روند آزادسازی کامل این شهر طی ساعات آینده به پایان خواهد رسید.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: روند پاکسازی مسیر سامرا به تکریت پس از کشته شدن ده ها تن از اعضای داعش در منطقه مکیشیفة صورت گرفت.

از سوی دیگر، منابع وابسته به گروه تروریستی داعش اعلام کردند، کنترل برخی از مناطق استان صلاح الدین را در دست گرفته اند.

این امر موجب شد تا ارتش عراق نیروهای بیشتری را به مناطق درگیری ها اعزام کند که در جریان این حملات چندین تن از نظامیان و نیروهای مردمی کشته و زخمی شدند.

تصاویر منتشر شده در اینترنت نشان می دهد که یکی از هواپیماهای بدون سرنشین متعلق به گروه تروریستی داعش در غرب موصل سقوط کرد.

پیشتر داعش، ارتش عراق و نیروهای مردمی شیعه در فلوجه و سامرا را هدف خود قرار داد که در این حملات چندین تن کشته و زخمی شدند و مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی آنان نیز از بین رفتند.

یک روزنامه نگار در این باره گفت: حمله داعش در واکنش به حملات نیروهای عراقی به چندین منطقه در شهر فلوجه صورت گرفت.

یک مسئول امنیتی در استان الانبار از آغاز عملیات امنیتی گسترده برای آزادی شهرستان هیت در غرب رمادی از لوث اعضای داعش خبر داد.

این مقام گفت: نیروهای ارتش و نیروهای واکنش سریع به همراهی نیروهای وابسته به عشایر البو نمر و جنگنده های ائتلاف و عراق صبح امروز (پنجشنبه) علمیاتی را آغاز کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها