بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
قزاقستان همچنين از دو طرف خواست مذاکرات را به شيوه اي سازنده براي حصول توافقي جامع در سال 2015 ميلادي ادامه دهند.
تدبیر24:قزاقستان آمادگي خود را براي ميزباني دور بعدي مذاکرات هسته اي ميان ايران و گروه پنج بعلاوه يک بر سر برنامه هسته اي ايران اعلام کرد.

به گزارش خارجي واحد مرکزي خبر و به نقل از پرس تي وي ، قرار است دور بعدي مذاکرات هسته اي ايران در ماه دسامبر برگزار شود.

قزاقستان در بيانيه اي پس از مذاکرات ايرلان ادريسوف وزير امور خارجه قزاقستان و جان کري همتاي آمريکايي اش در روز چهارشنبه، اعلام کرد: آماده ميزباني دور بعدي  مذاکرات هسته اي ايران با گروه پنج بعلاوه يک است.

قزاقستان همچنين از دو طرف خواست مذاکرات را به شيوه اي سازنده براي حصول توافقي جامع در سال 2015 ميلادي ادامه دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها