بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۴۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
تدبیر24:  محمد آیتی - استقلال با تساوی پرگل چهار بر چهار با هم نام خوزستانی خودش در اهواز به تعطيلات طولانی نيم فصل رفت. بازی كه سه امتيازش از چند حيث برای استقلال و قلعه نوعی حائز اهميت بود. اول آنكه استقلال برای باقي ماندن در بين مدعيان قهرماني سخت به برد در اين بازي احتياج داشت، مخصوصا آنكه نفت تهران، سپاهان، فولاد و تراكتور بر حريفان خود غلبه كرده بودند. دليل دوم اينكه با يك برد شيرين خارج از خانه استقلال مي توانست با روحيه بهتر به تعطيلات نيم فصل برود و دليل آخر آنكه اين روزها استقلال و سرمربي اش شرايط خوبي را سپري نمي كنند و پيروزي در اين ديدار مي توانست تا حدي غم شكست در دربي و حذف از جام حذفي را كمتر از گذشته كند و جايگاه قلعه نوعي را در باشگاه محكم تر و دل هواداران را شادتر كند. به هر تقدير يك امتياز از اهواز دستاورد كاروان آبي هاي پايتخت بود تا شرايط نه چندان مطلوب استقلال در هفته هاي اخير حفظ شود. شرايطي كه بعد از پيروزي مقابل راه آهن مي رفت كه به سمت مطلوب تري سوق پيدا كند. نتيجه گيري كه از اين 17 بازي استقلال در ليگ و حتي بازي هاي جام حذفي مي توان گرفت آن است كه اين تيم با مشكلات عديده اي مخصوصا در دروازه و خط دفاع مواجه است. ناتوان بودن در حفظ گل و نتيجه مشكلي بزرگ است كه در بسياري از بازي ها گريبان تيم قلعه نوعي را گرفته. حتي در بازي هايي كه استقلال پيروز ديدار شده تزلزل در دروازه و خط دفاع بيداد كرده و بارها دروازه استقلال تا آستانه باز شدن پيش رفته است. قلعه نوعي كه عنوان پرافتخارترين مربي ادوار ليگ برتر را يدك مي كشد خوب مي داند كه براي قهرمان شدن در 13 بازي آينده فرصتي براي اشتباه كردن ندارد. اختلاف 5 امتيازي با صدر جدول اختلاف كمي نيست كه بشود خيلي راحت جبران كرد و قلعه نوعي و تيمش بايد در بازي هاي رودررو با صدرنشينان پيروز شود تا شانس خود را براي قهرماني بيش از پيش كند. شايد بازي با سپاهان كه اولين ديدار استقلال پس از پايان تعطيلات نيم فصل است بهترين فرصت براي جبران ناكامي هاي گذشته باشد. بايد منتظر بود و ديد قلعه نوعي چقدر توان اين را دارد كه از تعطيلات نيم فصل استفاده كند و تيم نه چندان سرحال اين روزها را بازسازي و به اوج خود برگرداند. نتايجي كه مطمئنا در آينده كاري قلعه نوعي بسيار تاثيرگذار خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها