بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۲۹۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
گروه تروریستی داعش در ماه اوت سر جیمز فولی را از بدنش جدا کردند.
تدبیر24: داعش به منظور تایید هویت جسد جیمز فولی پیشنهاد آزمایش دی ان ای را مطرح کرده است.
داعش در نظر دارد این معامله را با افرادی که در ترکیه هستند و مایل به انجام این معامله هستند، انجام دهد به شرطی که مبلغ یک میلیون دلار برای جسد جیمزفولی پرداخت شود.

یک منبع ناشناس در گفتگو با مجله نیویورک پست اعلام کرد :« آنها (تروریست‌های داعش) مبلغ یک میلیون دلار را در خواست و اعلام کرده اند جواب آزمایش دی ان ای جیمز فولی را به ترکیه خواهند فرستاد اما اول این مبلغ پول را می خواهند.»

این منبع که خواسته است به عنوان میانجی عمل کند اعلام کرد :« آنها (تروریست های داعش) بدون دریافت پول، جواب آزمایش دی ان ای را تحویل نخواهند داد.» این منبع گفت یکی از رهبران گروه تروریستی داعش که ارتباط نزدیکی با وی دارد از او خواسته است راهی را برای برقراری تماس با دولت آمریکا یا خانواده جیمز فولی به منظور این معامله بیابد.
جسد خبرنگار آمریکایی یک میلیون دلار به فروش می رسد

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از مسکو، پس از آنکه گروه تروریستی داعش در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ میلادی بخش هایی از شمال عراق را به تصرف خود درآورد، جیمز فولی ۴۰ ساله اولین آمریکایی بود که تروریست های داعش سر وی را از بدنش جدا کردند.

این گروه تروریستی بعدها یک خبرنگار دیگر آمریکایی را به نام استیوان ساتلاف به همراه پیتر کاسیگ، کارمند امداد و نجات اعدام کردند. معمولا دریافت غرامت توسط گروه داعش یک کار پرسودی برای این گروه تروریستی تلقی می شود.

تا به حال اتحادیه اروپا به منظور آزادی گروگان های خود از اسارت گروه های مختلف تروریستی میلیون ها دلار پرداخت کرده است. با این حال دولت آمریکا تاکید کرده است به هیچ وجه با تروریست ها مذاکره نخواهد کرد.


منبع: روزنو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
GERMANY
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
0
1
متاسفانه سردبیر سایت از تیترهایی استفاده می کند که هدفی جز فریب مخاطب را ندارد !!
شاید یکی از دلایل اینکه سایت شما از مخاطبان کمی برخوردار است همین نکته باشد!!!!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها