بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۴۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
در سه روز گذشته همزمان با همایش میلیونی شیعیان مخصوصا ایرانیان در عراق و شوک رسانه ای رسانه های غرب در این زمینه ،فضاسازی های منفی برای تحت تاثیر قراردادن این قدرت نمایی بی سابقه شیعیان در غرب آغاز شد .
تدبیر24:  مجید ابهری - در استرالیا اقدامات مختلفی در جهت بدنام کردن مسلمانان مخصوصا شیعیان اتفاق افتاد که پیدا شدن یک بمب در یک سالن تئاتر و هجوم پلیس به خانه های برخی مسلمانان و بزرگ نمایی رسانه ای به سناریوی اصلی غرب در این زمینه منجر شد.

فرد بدسابقه ای که هیچ وقت تحصیلات حوزوی نداشته و خود را به یک خانواده روحانی در ایران منتسب کرده است نمایش مسخره ای را در مقابل دوربین های مختلف خبری به اجرا در آورد.فردی به نام منطقی بروجردی که در 19 سالگی به استرالیا مهاجرت کرده و به طور خودخواهانه بدون هیچ گونه سابقه تحصیلی اقدام به پوشیدن لباس مقدس روحانیت کرده از همان روزهای ورود اعلام پناهندگی کرده و خود را وابسته به یک خانواده روحانی کرده است.

این فرد برای خود نام هارون را انتخاب کرده و در 19 سال گذشته با اقدامات غیراخلاقی و عجیب خود در رسانه های استرالیا تبدیل به یک چهره پرحاشیه شده است. معمولا سازمانهای جاسوسی به دنبال اینگونه اشخاص بوده و با سرمایه گذاریهای مختلف روی آنها از ایشان به عنوتن ابزاری علیه روحانیت و باورهای اصیل شیعه بهره گیری می کنند.در کارنامه این فرد تجاوز، قتل و دهها سابقه غیرقانونی دیگر وجود دارد و نامبرده در بسیاری از اوقات با لباس روحانی در اجتماع ظاهر می شده است.
دیروز هارون با گروگان گیری در یک کافه تریا دوباره در صدر اخبار قرار گرفته و حرکات و اقدامات وی در مقابل دوربین شبکه های خبری این چره منفی را دوباره خبرساز کرده است.وی بارها با زنجیر کردن خود در میادین شهر سیدنی مخالفت خود را با اعزام سربازان غربی به کشور افغانستان اعلام کرده بود و این بار هم با بدست گرفتن پرچم داعش و دولت خود خوانده اسلامی رفتارهای خود را دنبال کرده است.

یکی از درخواستهای اولیه وی بعد از فهمیدن اشتباه در پرچم داعش، بیرق سیاه اصلی این گروه جنایت کار است که وی بعد از درخواست ملاقات با نخست وزیر استرالیا،خواهان تعویض پرچم خود شده است. نکات قابل توجه در این نمایش مضحک، تکیه رسانه ها به دو محور ایرانی و روحانی بودن این فرد است که ظاهرا براساس رفتارهای گذشته از تعادل روانی برخوردار نبود و دچار سندرم ذوانی خود نمایشی است.

درحالیکه هارون تابعیت و پاسپورت استرالیایی دارد تکیه بر ایرانی بودن وی حرکتی ناجوانمردانه در جهت کمرنگ کردن همایش بزرگ ایرانیان و اشاره به لباس روحانیت وی و قراردادن فیلمهای مختلف از او با این لباس تضعیف جایگاه شامخ روحانیت و تشیع است. به طور قطع یقین این حرکت بهانه سازی برای گروههای نجات پرست و سازمانهای اطلاعاتی در جهت هجوم به ایرانیان و شیعیان است. در حالیکه این شخص اساسا روحانی نبوده و همانند کسی است که خود خواسته از لباسی سوءاستفاده می کند. سازمانهای جاسوسی و اطلاعاتی غرب با وجود پوچ بودن ادعاهای مشابه و از این دست، بیهوده شانس خود را آزمایش می کنند و فقط با این گونه رفتارها باعث به خطر افتادن جان ایرانیان و شیعیان می شوند. دولت استرالیا باید بداند که هرگونه هجوک و آزار و اذیت نسبت به ایرانیان و شیعیان از سوی دولت و ملت ایران بدون پاسخ نخواهد ماند و این گونه حرکات فقط به بلندتر شدن دیوار بی اعتمادی و بدبینی بیشتر ما منجر خواهد شد.

در رسانه های داخلی باید به طور منسجم و همسو به این موضوع پرداخته و اجازه ندهند رفتارهای یک بیمار روانی منجر به نتایج نادرست و خطایی شود.در همین زمینه دشمنان ما باید از تجربه 30 سال گذشته خود درس گرفته و بدانند روحانیت شیعه جایگاه رفیعی دارد و مردم وجدان مند و آزاده دنیای امروز روحانیت تشیع را پرچمدار آزادی افراد تحت سیستم و حمایت از مظلومان می دانند و این گونه نمایش های مضحک خدشه ای به ساحت محترم روحانیت وارد نخواهد ساخت. اما بزرگنمایی این رفتار و حرکت در جهت تحریک نجات پرستان قابل انکار نیست و تمام مردم دنیا باید بداند دولت استرالیا در مقابل حفاظت از جان و مال شیعیان و ایرانیان هشدار داده و از آنها بخواهند در مقابل طیفهای فاشیست و نژاد پرست استرالیا که منتظر کوچکترین بهانه برای حمله هستند اخطار دهند.

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها