بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رییس جمهوری به سپاه اعتماد کامل دارد و رابطه سپاه با رییس جمهور بسیار خوب است.
تدبیر24: سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» در حاشیه همایش فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در پاسخ به سووال خبرنگار دفاعی ایرنا درباره گمانه زنی رسانه های خارجی مبنی بر اینکه منظور رییس جمهوری در اظهارات اخیرشان در یکی از همایش ها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است، گفت: ما هم در جریان این گمانه زنی ها قرار گرفته ایم، اما آنطور که در این خصوص از رییس جمهوری محترم سووال شده، گفته اند که منظور من سپاه نبوده و اظهارات مطرح شده معطوف به یک توصیه و تحلیل کلی بوده است.

وی تصریح کرد: آقای رییس جمهوری به سپاه اعتماد کامل دارد و رابطه سپاه با ایشان نیز بسیار خوب و براساس حسن اعتماد متقابل است و دشمنان نظام و انقلاب بویژه ضد انقلاب خارج نشین نمی توانند این رابطه را که از زمان جنگ تحمیلی برقرار شده، تخریب کنند.

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها