بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
نماینده مردم بیجار در مجلس
نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: راه‌اندازی توریسم پزشکی در کردستان از اهداف سفر وزیر بهداشت، درمان و پزشکی به استان کردستان است.
تدبیر24: سید محمد بیاتیان در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های جمعی با اشاره به بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مراکز درمانی شهرستان بیجار، اظهار کرد: فعالیت‌های وزیر بهداشت در کشور نقطه قوت و برجسته دولت کنونی است.
وی به کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی در بیجار اشاره کرد و گفت: شهرستان بیجار از نظر شاخص جمعیت، از وضعیت درمانی و پزشکی مطلوب تری نسبت به سایر شهرهای کردستان برخوردار است.
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی از حضور پزشکان متخصص پس از روی کار آمدن وزیر بهداشت و درمان در بیجار خبر داد و خاطرنشان کرد: با آغاز به کار طرح تحول سلامت در کشور شرایط درمانی و امکانات پزشکی در حد قابل قبولی در بیجار حاکم شده است.
وی با اشاره به برخی از مشکلات پزشکی موجود در بیجار، گفت: کادر درمانی بیجار از ابتدا دچار مشکلاتی بود که بخشی از آن‌ها مانند کمبود برخی از امکانات پزشکی و فقدان متخصص گوش، حلق و بینی تا کنون حل نشده است.
بیاتیان با بیان اینکه ماحصل سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان کردستان تا 6 ماه آینده مشخص می‌شود، تصریح کرد: با تحقق وعده‌های وزیر بهداشت ما شاهد تحولی بزرگ در کل استان کردستان خواهیم بود و شهرستان بیجار نیز از برخی امکانات پزشکی برخوردار خواهد شد.
وی فقدان آمبولانس های پیشرفته را از دیگر معضلات پیش روی بخش درمانی شهرستان بیجار عنوان کرد و گفت: برخی از مناطق مانند بخش کرانی فاقد این نوع آمبولانس هستند و قرار بر این شد که با مشارکت بخش صنعت و معدن این نوع آمبولانس تامین شود.
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه منطقه کرانی از مراکز درمانی مجهزی برخوردار نیست، آمبولانس پیشرفته با هدف انتقال سریع تر بیماران به سایر مراکز درمانی در اختیار این بخش قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه شهرستان بیجار ظرفیت ایجاد دانشکده پرستاری و پیراپزشکی را دارد، گفت: زیرساخت‌ها و ساختمان این دانشکده در بیجار فراهم است اما باید مورد بحث و بررسی بیشتر قرار بگیرد.
بیاتیان از مشکلات قانونی جهت تامین نیروی پایگاه انتقال خون در بیجار خبر داد و افزود: سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سفری پر خیر و برکت برای مردم استان کردستان است.
وی با بیان اینکه وزارت بهداشت نگاه ویژه‌ای به استان کردستان دارد، گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حضور بیماران به عنوان طرح توریسم پزشکی از کشورهای مجاور به‌ویژه کردستان عراق یکی از اهداف سفر وزیر بهداشت، درمان و پزشکی است که می‌تواند منبع درآمد خوبی برای استان کردستان در بخش بهداشت و درمان باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها