بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
بحث ریاست مجلس خبرگان از اهمیت چندانی برخوردار نیست چراکه کار اجرایی ندارد. برای آیت‌الله هاشمی هم٬ هاشمی بودن٬ بالاتر و مهم‌تر از ریاست مجلس خبرگان و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
تدبیر24: یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: برای آیت‌الله هاشمی نه تنها ریاست مجلس خبرگان بلکه ریاست مجمع نیز پست چندان با ارزشی نیست. هاشمی بودن برای آیت‌الله هاشمی٬ مهم‌تر از هر پستی است. معتقدم آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی وارد انتخابات ریاست مجلس خبرگان می‌شود و در این صورت آیت‌الله هاشمی هم مشکلی با انتخاب وی نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام ابوالحسن نواب  با اشاره به بحث انتخابات ریاست مجلس خبرگان گفت: به نظر من بحث ریاست مجلس خبرگان از اهمیت چندانی برخوردار نیست چراکه کار اجرایی ندارد. برای آیت‌الله هاشمی هم٬ هاشمی بودن٬ بالاتر و مهم‌تر از ریاست مجلس خبرگان و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه برای آیت الله هاشمی نه تنها ریاست مجلس خبرگان بلکه ریاست مجمع نیز پست چندان با ارزشی نیست، گفت: هاشمی بودن برای آیت‌الله مهم‌تر از هر پستی است. معتقدم که آیت‌الله هاشمی شاهرودی وارد انتخابات ریاست مجلس خبرگان می‌شود و در این صورت آیت الله هاشمی هم مشکلی با انتخاب وی نخواهد داشت.

وی در خصوص تحرکات سیاسی نزدیکان احمدی‌نژاد در فضای کنونی افزود: ما به شدت طرفدار حضور طیف احمدی‌نژاد در عرصه انتخابات هستیم چراکه در این صورت بحث نقد نیز فعال خواهد شد ما باید هنوز 50 سال دیگر هم تمرین آزادی کنیم.

حجت‌الاسلام ابوالحسن نواب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به فعالیت‌های اخیر رسانه‌ای احمدی‌نژاد و اطرافیان او عنوان کرد: معتقد نیستم که جریان احمدی‌نژاد باید به طور کلی از عرصه سیاسی حذف شود یعنی آنها هم حق دارند که فعالیت‌های خود را داشته باشند. اگر ما واقعا شعار آزادی می‌دهیم باید به آن عمل کنیم. فعالیت طیف احمدی‌نژاد برای انتخابات موجب فعال شدن برخی گروه‌های کشور برای نقد این طیف می‌شود و این خوب است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها