بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
حضور دکتر محمدرضا عارف در جمع دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور با حاشیه‌های جالبی همراه است.
تدبیر24: حضور رئیس بنیاد امید ایرانیان در دانشگاه قم نیز با صحنه‌های جالب توجه ای همراه بود. بر اساس برنامه ای که تشکل دانشجویی نسل نو تدارک دیده بود مراسم روز وحدت حوزه و دانشگاه ساعت 13 در دانشگاه شیخ مفید آغاز می شد. عارف که در بدور ورد به دانشگاه قم بر سر مزر شهدای گمنام حضور پیدا کرد برای اقامه نماز ظهر و عصر به مسجد دانشگاه رفت و همراه با دانشجویان و کارکنان دانشگاه در صف نماز ایستاد. یکی از مسئولین دانشگاه به عارف گفت:« تجربه نشان داده دانشجویان در چنین مراسم هایی راس ساعت مقرر در سالن حاضر نمی شوند بهتر است برای اینکه دانشجویان در سالن باشند با تاخیر به مراسم برویم» که رئیس بنیاد امید ایرانیان ضمن مخالفت با این پیشنهاد تاکید کرد راس ساعت 13 در سالن محل برگزاری خواهم بود. وقتی در ساعت مقرر عارف و هیات همراه به اتفاق برخی مسئولان دانشگاه وارد سالن شیخ مفید شدند آن مسئولی که به عارف پیشنهاد حضور با تاخیر در مراسم را داده بود از شلوغی سالن و اینکه بسیاری از دانشجویان ایستاده بودند شگفت زده شد.
عارف البته در میان سخنان خود از دانشجویانی که به دلیل ازدحام جمعیت ایستاده اظهارات او را گوش می کردند پوزش خواست.

شور و هیجان مراسم های دانشجویی در این مراسم  هم حکم فرما بود. دست نوشته های دانشجویان در خصوص رفع حصر،ادای احترام به شخصیتهای اصلاح طلب و در دست داشتن تصاویر رهبر انقلاب،سید محمد خاتمی،عارف و... سوژه عکاسان خبری بود که در محل برگزاری مراسم حضور داشتند.
زماینکه نماینده انجمن اسلامی مستقل دانشجویان به گلایه از مسئولان دانشگاه پرداخت و از اینکه برنامه های شان در نقد دولت به دلیل مخالفت مسئولان دانشگاه برگزار نشد و برنامه تشکل نسل نو با مخالفت مسئولان رو به رو نشد انتقاد کرد عارف ضمن اینکه تاکید داشت برنامه‌های دانشجویی باید در چارچوب مقرررات دانشگاه ها برگزار شود به کنایه گفت: «حالا اگر برنامه ای با مخالفت رو به رو شد نباید بخیل بود که دیگر تشکل داشنجویی برنامه ای برگزار نکند»
عارف  همچنین از اینکه در سالیان گذشته تریبون‌های خاص در اختیار جریان خاصی بودند و هر چه دلشان خواستند گفتند انتقاد کرد.
مساله رفع حصر که پای ثابت سوالات دانشجویان از عارف است در این مراسم هم در سوالات مختلف از رئیس بنیاد امید ایرانیان پرسیده شد که عارف اظهار امیدواری کرد با درایت مسئولان و شخص رئیس جمهور این مساله حل شود تا همگان خوشحال شوند.
زمان خروج عارف از محل برگزاری مراسم و همراهی دانشجویان با وی باعث شد اتومبیل وی مدتها در حلقه دانشجویان قرار گیرد دانشجویان از عارف می خواستند سلام شان را به سید اصلاحات سید محمد خاتمی برساند که عارف تاکید کرد حتما اظهار لطف آنها را به آقای خاتمی منعکس می کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها