بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۳۳۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت:با وجود همه تلاش هایی که در دوران انقلاب در آموزش و پرورش صورت گرفته است، اما هنوز این وزارتخانه با کیفیت اصلی که مورد انتظار است فاصله دارد.
تدبیر24: سید «محمد بطحایی» در جمع فرهنگیان شهرستان جهرم در استان فارس افزود:یکی از دلایل وجود این فاصله این است که نیروی انسانی این مجموعه که منظور معلمان هستند آن گونه که باید مورد توجه لازم قرار نگرفته اند.

وی افزود: اگر به معلم توجه لازم شود و انگیزه او افزایش یابد، بسیاری از مشکلات موجود در این وزارتخانه حل می شود.

این مقام مسوول ادامه داد:باید با اجرای طرح هایی از قبیل بسته های حمایتی و نظام رتبه بندی، هم کیفیت آموزشی و هم دستمزد و دریافتی فرهنگیان را افزایش داد.

بطحایی بیان داشت:تا 10 سال آینده 50 درصد نیروی انسانی آموزش و پرورش کشور بازنشسته می شوند ، باید از این فرصت در مسیر ارتقای کیفیت آموزش دانش آموزان و افزایش حقوق فرهنگیان بهره گرفت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود:فردای هر جامعه ای،امروز درکلاس درس و مدرسه مشخص می شود و این که در آینده انتظار چه جامعه ای را داشته باشیم ، می توان از وضعیت و شرایط حال آموزش و پرورش پیش بینی کرد.

بطحایی اظهار کرد:کشورهایی که برای توسعه پایدار تلاش می کنند ، پله اول و هدف اصلی خود را از اصلاح آموزش و پرورش آغاز کرده اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر روزی برسد که 25 درصد از بودجه دولت به آموزش و پرورش اختصاص یابد، می توان امیدوار بود که مسائل آموزش و پرورش حل شود، ولی این امر در حال حاضر محال است.

بطحایی، تنها راهکار اساسی حل مسائل و مشکلات مالی در آموزش و پرورش را مدیریت منابع و جلوگیری از اتلاف سرمایه دانست.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس نیز در این نشست گفت: احداث طرح های آموزشی و ورزشی در شهرستان جهرم در اولویت آموزش و پرورش فارس است.

«حمیدرضا آذری» در جمع مدیران مدارس شهرستان جهرم اظهار کرد: جهرم از موثرترین شهرستان های فارس و حتی کشور در دوران انقلاب است و بر این باور هستیم که توسعه فرهنگی و آموزشی این شهرستان یک نیاز اساسی است.

وی با اشاره به مشکلات مالی و اعتباری دولت گفت:درچشم انداز آینده، احداث پروژه های عمرانی، آموزشی و رفاهی ویژه فرهنگیان در جهرم پیش بینی شده است.

همچنین بنا به گزارش این روابط عمومی ، معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی و پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش روز چهارشنبه از طرح های آموزشی، تربیتی و رفاهی آموزش و پرورش شهرستان جهرم و پژوهش سرای دانش آموزی دکتر بُرنا در این شهر بازدید کردند.

بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در این بازدید بر توسعه و تجهیز این پژوهش سرا تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش همچنین دربازدید از هنرستان اسلامی جهرم با اشاره به این که این هنرستان از مکان های آموزشی با سابقه شهرستان جهرم است، بر لزوم حفظ و نگهداری و توسعه آن تاکید کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش نیز با حضور در اردوگاه دانش آموزی چاتیز جهرم، از نزدیک با امکانات و تجهیزات این اردوگاه آشنا شد.

«حمیدرضا کفاش» در این بازدید بر توسعه و تجهیز این اردوگاه که در فاصله 35 کیلومتری از شهر جهرم واقع است، تاکید کرد.

شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.ک/1
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مهربانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
من معلم هنوز با معیشت ومنزلت مناسب و احترام دانش اموز فاصله بسیار دارم!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها