بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
دومین «هفته موسیقی تلفیقی تهران»17 تا 23 دی ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
تدبیر24: دومین هفته موسیقی تلفیقی تهران با حضور گروه های شاخص این ژانر به همت خانه هنرهای شهری در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

«هفته موسیقی تلفیقی تهران» به آن دسته از گروه های موسیقی اختصاص دارد که سعی در ایجاد صداهای تازه کرده اند و با امتزاج طیف وسیعی از ژانرهای موسیقی،عرصه شنیدن در ایران را توسعه بخشیدند.

این هفته موسیقایی بر آن است تا بیان شخصی این هنرمندان را به گوش علاقمندان موسیقی برساند.

اولین هفته موسیقی تلفیقی اسفندماه سال 1391 در فرهنگسرای نیاوران با حضور گروه ها و چهره هایی همچون پیتر سلیمانی پور،پویا نیک پور، دارا دارایی، گروه کامنت، گروه پالت ، گروه نایما و گروه مانوها برگزار شد که مورد توجه علاقمندان موسیقی قرار گرفت.



**روایت تصویری از اهالی موسیقی

نمایشگاه عکس و موسیقی«نت های بی پایان» که شامل آثار معین هاشمی نسب می شود از 4 دی در نگارخانه مینا برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه شامل 60 تابلو عکس از موزیسین هایی چون همایون شجریان، علیرضا قربانی، محمد معتمدی، علی قمصری، بردیا کیارس، سهراب پورناظری، تهمورس پورناظری، علی جعفری پویان، بابک ریاحی پور، هانیبال یوسف، شروین مهاجر، نگار خارکن، آتنا اشتیاقی، سروش قهرمانلو ، بهنام ابوالقاسم و بسیاری دیگر می شود.

این نمایشگاه یک حرکت و اتفاق منحصر به فرد است؛ به این دلیل که در یک زمان و یک مکان پرتره هایی از چهره های فعال و برجسته موسیقی که در سبک های مختلف از بهترینها هستند در کنار هم به نمایش در می آیند، کسانی که هم اکنون در سبکهای مختلف مانند کلاسیک، سنتی، راک، جاز، کانتری، الکترونیک و غیره فعالیت دارند در این مجموعه حضور دارند.

کار خاصی که در این نمایشگاه اتفاق خواهد افتاد آن است که مخاطب هنگام بازدید از تابلو، با گذاردن Headset بر گوش می تواند موسیقی مربوط به شخص عکاسی شده در تابلو را گوش کند. به همین دلیل این نمایشگاه جشنواره ای است از عکس و موسیقی.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به نگارخانه مینا واقع در پاسداران، گلستان دوم(فلاح زاده)، شماره 120 مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها