بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت:امیدواریم قوانین موجود مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان حفظ و یا حتی تشدید شود.
تدبیر24: سردار «علی مویدی» چهارشنبه درنشست خبری در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حذف مجازات اعدام برای قاچاقچیان تصریح کرد: افرادی که در فرآیند قاچاق مواد مخدر فعالیت دارند از اظهارنظرهای این چنینی خوشحال نباشند و یقین داشته باشند کسانی که شاهد تلف شدن سرمایه های مادی و معنوی جامعه هستند به این راحتی دست از تکلیف برنمی دارند.

وی تاکید کرد:تا آخرین لحظه بر اجرای هرچه سخت تر قانون در این زمینه ایستادگی می کنیم و امیدواریم قوانین فعلی حفظ شده و یا تشدید شود.

سردار مویدی ادامه داد:اظهار نظرها ،وظایف و ماموریت های نیروی انتظامی را تحت تاثیر قرار نمی دهد و قانون نیز در این زمینه روشن و مشخص بوده و ارکان مختلف نظام درباره آن تصمیم گیری می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش میزان کشف مواد مخدر توسط نیروی انتظامی از ابتدای سالجاری تاکنون را حدود 310تن اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10درصد کمتر شده است.

به گفته رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر،دلایل مختلفی در کاهش کشف مواد مخدر تاثیرگذار هستند که از جمله آنها می توان به تغییر مسیر ترانزیت مواد مخدر از ایران اشاره کرد.

سردار مویدی خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی هرمزگان با کشف حدود 58تن مواد مخدر رتبه اول یا دوم کشور در کشف مواد مخدر را به خود اختصاص داده است.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده قاچاقچی بین المللی مواد مخدر موسوم به «تمساح خلیج» نیز اظهار داشت:حدود 60نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر شده اند و تحقیقات درباره این پرونده کلان در داخل و خارج از کشور ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها