بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
قزوین- نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: پژوهش زیربنا و زیرساخت توسعه کشور را تقویت و روند پیشرفت را تسریع می کند.
تدبیر24: آیت الله باریک بین روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه علمیه گفت: پژوهش وتحقیق به عنوان یک روند هوشمندانه و خلاقانه می تواند بسیاری از امور کشور را سامان داده و موفقیت ها را بیشتر کند.

آیت الله باریک بین تصریح کرد: امر پژوهش به عنوان رخدادها و رفتارها با هدف استفاده حداکثری از پدیده های موجود از اهمیت زیادی برخوردار است و در جامعه اسلامی افکار واندیشه ها وآثار محققان و پژوهشگران زیرساخت های علمی هر جامعه را تشکیل می دهد وبنا های علمی و تجربه های ارزشمندی را به همراه داشته است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر پژوهشگران ارزشهای پسندیده اخلاقی و توکل به خدا را محور کار قرار دهند و ضمن احترام به پژوهشگران رعایت امانتداری را انجام دهند نتایج ارزشمندی برای توسعه و پیشرفت در بیشتر حوزه ها محقق می شود.

وی بیان کرد: شجاعت، امانت داری، روحیه حقیقت جویی، پرهیز از کتمان حقایق، اجتناب از سرقت علمی، توجه به اولویت ها، تواضع و فروتنی از خصوصیاتی است که اگر محققان به آن توجه کنند با روحیه انتقاد پذیری و مطالعه می توان شالوده های علمی بزرگی را بنا نهاد و به موفقیت امور کمک کرد.

امام جمعه قزوین ضمن تبریک هفته پژوهش از تلاش همه محققان حوزه علمیه تقدیر کرد.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها