بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
نخستین مراسم تجلیل از مادران شهدای جاویدالاثر استان گلستان همراه با نمایش فیلم سینمایی شیار 143 در سینما رسالت گرگان برگزار شد.
تدبیر24:در این مراسم که چهارشنبه شب و با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و برخی مسوولان این استان برگزار شد، از هفت مادر شهید مفقودالاثر و مادر سه شهید گلستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این آیین معنوی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی گفت: شهدا همه هستی خویش را نثار کردند تا عزت، شرافت، مروت و مردانگی، ایمان، توحید و امامت باقی بماند.

حجت الاسلام والمسلمین 'علی اصغر فضیلت' با بیان این که انسان برترین مخلوق خداست و هویت خود را با ذکر نام مبارک او به اثبات می رساند، اظهار کرد: احیای هویت انسانی و الهی انسان از والاترین رسالت انبیای الهی بوده است.

وی همچنین با بیان این که هر چیزی که ما را به یاد خدا و هویت انسانی و الهی مان وا دارد مقدس است افزود: توجه به ارزش های الهی و انسانی، ایثار و شهادت و توجه به سرمایه های وجودی، امری مقدس است.

حجت الاسلام فضیلت، اثر رسانه ها به ویژه فیلم و سینما را در پاسداری از ارزش ها و نیز یادآوری آن مهم دانست و اضافه کرد: امروز به اذعان همگان جنگ های سنتی پایان یافته و دشمنان از طریق جنگ نرم در حال سیطره بر ذهن و زندگی انسان ها هستند.

وی با تأکید بر ضرورت به کارگیری ظرفیت های رسانه ای به ویژه فیلم و سینما در پاسداری از ارزش ها تصریح کرد: همه افرادی که دغدغه دین دارند، البته دینی که به انسان حیات طیبه بدهد و نه دینی که به عنوان ابزار زندگی دنیایی مورد استفاده قرار گیرد، باید از این ظرفیت ها استفاده نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: باید با استفاده صحیح از ظرفیت رسانه ها، از ارزش هایی که شهیدان جان خود را برای حفظ آن نثار کردند، پاسداری کنیم تا شرمنده این عزیزان والامقام نشویم.

در این مراسم و قبل از نمایش فیلم شیار 143، از 'فاطمه رحیم اربابی' مادر شهید مفقودالاثر 'علیرضا سبطی'، 'بنی مهاجر خراسانی' مادر شهید مفقودالاثر 'موسی تازیکه'، 'زهرا شاهینی' مادر شهید مفقودالاثر 'یحیی عامری'، 'ربابه بگم قدس ‎علوی' مادر شهید مفقودالاثر 'محسن بدخش'، 'صدیقه میراکبری' مادر شهید مفقودالاثر 'عبدالرحمان میرقاسمی'، 'فاطمه آتش‎ پنجه' مادر شهید مفقودالاثر 'طیب ‎علی سرابندی' و 'فاطمه رضایی ‎مقدم' مادر شهید مفقودالاثر 'حسین یعقوبی' و نیز 'فاطمه مازندرانی' مادر سه شهید والامقام 'هادی، نعمت اله و حجت اله بهمنی ‎نژاد' با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

استان گلستان با جمعیت افزون بر یک میلیون و 800 هزار نفر تاکنون سه هزار و 642 شهید والامقام، 12 هزار و 842 جانباز و یک هزار و 175 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده که 45 شهید آن جاویدالاثر هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها