بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و عربستان آخرین دیدار تدارکاتی خود را پیش از آغاز مسابقات جام ملت های 2015 آسیا، برابر یکدیگر برگزار می کنند.
تدبیر24: این مسابقه قرار است روز 4 ژانویه (14 دی) یعنی پنج روز پیش از شروع مسابقات جام ملت ها و در سیدنی برگزار شود.

کره جنوبی در گروه نخست این رقابت ها با تیم های استرالیا، عمان و کویت همگروه است در حالیکه عربستان در گروه دوم با ازبکستان، چین و کره شمالی همگروه شده است.

بنابراین امکان رویارویی دو تیم در مرحله یک هشتم و یا یک چهارم نهایی وجود دارد.

فدراسیون فوتبال کره جنوبی در مورد دیدار دو تیم اعلام کرد: هنوز ورزشگاه و ساعت برگزاری مسابقه مشخص نشده است.

کره جنوبی که مربیگری آن را اولی اشلیکه بر عهده دارد، آخرین بار در سال 1960 به قهرمانی درجام ملت های آسیا رسید و هم اکنون در مکان 69 رده بندی فیفا، 37 پله بالاتر از عربستان قرار دارد.

در دیدارهای گذشته دو تیم عربستان به پنج پیروزی، هفت تساوی و چهار شکست رسیده است اما کره جنوبی نیز در سه مسابقه قبلی شکست نخورده و به یک برد و دو تساوی دست یافته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها