بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه ورزش کشور ما رو به جلو است و شماری از فدراسیون های ورزشی بر اساس برنامه ریزی رو به جلو پیش می رود گفت: خوشبختانه ظرفیت بانوان ورزشکار در کشور بالاست که اخیرا نیز شاهد توفیقات آنها در عرصه های بین المللی بودیم.
تدبیر24: محمود گودرزی صبح امروز(پنجشنبه) در همایش دوره عالی آموزش مدیران و جوانان کشور گفت: ورزش کشور ما از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و ما باید برنامه ریزی ها را به سمت کسب نتایج مطلوب تر پیش ببریم.

گودرزی افزود: در این مسیر بیشتر فدراسیون ها نیز بر اساس برنامه ریزی رو به جلو پیش می روند اما باید برنامه ریزی در این مسیر را به سمتی پیش برد تا نتایج بهتری در عرصه های مختلف کسب شود.

وی در عین حال افزود: فدراسیون هایی که نتایج بهتری می گیرند به طور یقین اندیشه ای در مسیر توفیق ورزش وجود دارد که اگر این اندیشه ها تکنیکی شود به طور یقین نتایج بسیار عالی در پی خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان در این سمینار با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور ما را بانوان تشکیل داده اند گفت: ظرفیت بسیار قوی و توانمندی در حوزه بانوان وجود دارد که ما نمونه های آن را در مسابقات اخیر دیده ایم.

گودرزی در ادامه اضافه کرد: حتی دیده شده که بانوان ورزشکار کشور ما در عرصه های بین المللی با حفظ رعایت ارزش های اسلامی چگونه توانسته اند نتایج را تغییر دهند.

وی به حضور موفق زنان ورزشکار در رشته هایی مانند تیراندازی، دو و میدانی و قایقرانی اشاره کرد و گفت: توانمندی بانوان به ویژه در عرصه ورزش بسیار بالاست و ما همچنین باید از ظرفیت بانوان در حوزه همگانی نیز بیشتر به آن توجه شود.

گودرزی در عین حال خاطرنشان کرد: ما مدیران و اداره کنندگان ورزش کشور باید در مدت حضور بهترین برنامه ریزی برای کیفیت ورزش کشور تهیه و تدوین کنیم تا به مراتب شاهد اثربخشی آن باشیم.

وی افزود: در برنامه ریزی و اجرا باید تلاش شود تا رویکرد ما منطقی وعملی تر شود و اگر ضعف هایی در حوزه برنامه ریزی و اجرا وجود دارد در این نشست ها رفع شود.

وی با ذکر مثالی در این باره افزود: در کشورهای توسعه یافته آنچه که بابت آموزش و پرورش هزینه می شود بیشتر از آن چیزی است که در اجرا برای آن پیش بینی می شود.

گودرزی ادامه داد: این در حالی است که در کشورهای در حال توسعه این روند معکوس است و آموزش بیشتر فانتزی، هزینه بر و غیر مفید است و به این دلیل است که مجبورند برای اصلاح امور و اجرا همواره هزینه های گزافی را صرف کنند.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی صحیح، اجرای درست و نظارت در تمامی مراحل می تواند به مطلوب بودن امر ورزش کمک کند بنابراین در تلاش هستیم تا بتوانیم از ظرفیت های موجود در آموزش و پژوهش ورزش کشور را به سمت مطلوب تر شدن پیش ببریم.

نخستین سمینار دوره عالی آموزش مدیران ورزش و جوانان کشور صبح امروز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین این وزارتخانه و رییسان فدراسیون های ورزشی در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها