بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
یک فضانورد روس گفت: پروژه مارس یک (سفر یک طرفه به مریخ) به دلیل مسایل فنی و زندگی انسان ها امکان پذیر نیست و پروژه ای صرفا تخیلی است.
تدبیر24:«الکساندر پاولوویچ الکساندروف» چهارشنبه شب در برنامه «مسافری از فضا» که در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار شده بود گفت: ایران در زمینه فضانوردی پیشرفت های بسیار خوبی دارد و همچنان در حال پیشرفت است.

وی از علاقه ایرانیان به فضا و نجوم ابراز خرسندی کرد و گفت: من جزو 500 نفری هستم که توانسته ام زمین را از فضا مشاهده کنم.

این فضانورد روس در مورد برنامه های خود گفت: برنامه من این است که تجربیاتم را به نسل جوان فضانوردان انتقال دهم و همچنین برنامه تدریس و سخنرانی در دانشگاه ها را دارم.

این فضانورد در مورد آمادگی برای رفتن به فضا گفت: از زمان موافقت من برای رفتن به فضا تا زمانی که توانستم به فضا بروم 18 سال طول کشید یعنی آمادگی جسمی، روحی و روانی یک فضانورد برای رفتن به فضا مدت زیادی طول می کشد.

الکساندر پاولوویچ الکساندروف در سال 1943 به دنیا آمد.

وی تخصص مهندسی الکترومکانیک داشته و دکترای علوم فنی خود را در سال 1997 گرفت.

نخستین پرواز فضایی وی در 27 ژوئن تا 23 نوامبر 1983 به عنوان مهندس سفینه و دومین پرواز فضایی وی در 22 ژوئن 1987 باز هم به عنوان مهندس سفینه فضایی در مجتمع مداری «میر» بود.

مدت کل پروازهای فضایی وی 309 شبانه روز و 18 ساعت و 2 دقیقه و 58 ثانیه است.

تعداد کل راهپیمایی های فضایی وی دو بار به مدت 5 ساعت و 45 دقیقه بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها