بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۳۴۴۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
افشین علا قائم مقام انجمن شاعران ایران
چرا ایشان برای یک بار هم که شده به خاطر کثرت و شدت آن هم توهین و افترا به منتقدان در روزنامه‌کیهان، از مخاطبان خود عذرخواهی نمی‌کنند؟یعنی ایشان نمی‌دانند طرح موضوع«جورج سوروس» . . .
تدبیر24: اتفاقی که در جریان سخنرانی آقای شریعتمداری در دانشگاه تهران رخ داد، ثمره تلخ کاشتن بذر تندروی در عرصه‌های فرهنگی بود. ای‌کاش دانشجویان معترض اجازه می‌دادند که ایشان بدون هیچ تنشی، با آنها سخن بگوید. اما افسوس که روزنامه تحت مدیریت ایشان، در سال‌های اخیر چنان رویه‌ای در پیش گرفت، که بسیاری از اهالی فرهنگ و حتی قشرهای دیگر، از آن شیوه ناراضی‌اند.

در اینجا به عنوان یکی از کوچک‌ترین اعضای جامعه فرهنگی کشور به جناب آقای شریعتمداری عرض می‌کنم که ای کاش با کسب آگاهی بیشتر از وضعیت دانشگاه و نحوه نگاه قاطبه دانشجویان و نسل جوان به عملکرد ایشان، یا در آن سخنرانی شرکت نمی‌کردند، یا در برابر آن همه اعتراض، رفتار برازنده‌تری در پیش می‌گرفتند. این که درمقابل شعارهای اعتراضی، خود سخنران هم به مخاطبان پرخاش کند، رفتار برازنده‌ای نیست.

چرا ایشان برای یک بار هم که شده به خاطر کثرت و شدت آن هم توهین و افترا به منتقدان در روزنامه‌کیهان، از مخاطبان خود عذرخواهی نمی‌کنند؟یعنی ایشان نمی‌دانند طرح موضوع«جورج سوروس» در آن سخنرانی، چه اتفاق پیش‌پا افتاده‌ای بود؟ ظاهرا ایشان دانشگاه را با ستون گفت و شنود روزنامه کیهان اشتباه گرفته‌اند! شاید هم با ستون خبرهای ویژه! نه،آقای شریعتمداری! دانشجویان دانشگاه تهران نشان دادند که سکوت نجیبانه سال‌های اخیر، حاصل آگاهی و تعهد به مصالح نظام است.با وجود این، بنده شخصا راضی به آن تنش‌ها نبودم. اما کسی که باد بکارد، طوفان درو خواهد کرد. این سنت دیرینه الهی است. یادتان هست که چند سال‌ پیش در حرم امام راحل، جمعی (هرچند در اقلیت) به یادگار ایشان جسارت کردند؟ پاسخ آن روز سیدحسن خمینی چه بود؟ سکوت، مدارا و در نهایت، صرف‌نظر از ادامه بحث. ای کاش این برخورد بزرگوارانه را از آن سید بزرگوار می‌آموختید. اعتراضی که به ملت ایران و نسل جوان تعلق نداشت. اما خطیب محترم، به همان جماعت اندک هم احترام گذاشت. حالا چه شده است که در برابر انتقادات تند دانشجویان و نسل جوان، سکوت نمی‌کنید و پرخاش را با تندی جواب می‌دهید؟
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
5
2
خیلی خنده داره دم از ازادی بیان میزنید اونوقت میگید تنها کسانی که مثل ما واداده باشند اجازه اظهار نظر دارند. منطقتون ما رو کشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
دانشجو بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
7
3
حاج حسین شریعتمداری خدا خیرت بدهد که مثل همیشه پته فتنه گران را روی اب میریزی و رسوایشان میکنی.

لطفا تدبیر انتشار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
7
3
درود بر حاج حسین شریعتمداری ابوذر زمان مالک اشتر علی (ع) . درود درود .
مرگ بر فتنه گران و اذنابشان که مخ برخی دانشجویان بیچاره را زرده اند .
سید محمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
3
3
سر در سایت شما بی تدبیرها اراسته به جمال وطن فروش و خائنی به نام ...باشد خوبه
یکی نیست به شما نیمه خائن ها بگه جوانان این مملکت را مشغول ...و ... نکنید گند دم خروستان پیداست.
مسعود
|
UNITED KINGDOM
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
0
0
بیچاره این عنصر ازطرفداران معقولی هم محروم است
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها