بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری از قضاوت داور دیدار تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان به شدت انتقاد کرد .
تدبیر24: 'سعید نجاریان ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد : ناتوانی داور در اداره دیدار و اتخاذ تصمیمات نادرست، موجب پایین بدون غیر قابل انکار قضاوت این مسابقه لیگ برتری بود .

در این مسابقه که شامگاه پنجشنبه گذشته در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد تیم گیتی پسند با نتیجه 7بر 5 میزبان خود را مغلوب کرد.

وی خاطرنشان کرد : سوت زدن های اشتباه ، پنالتی گرفتن های ناصحیح و نشان دادن کارت های بی مورد و غلط ، این مسابقه را به حاشیه برد و موجب اعتراض فراوان تماشاگران به داوران شد .

مدیرعامل تیم فوتبال شهروند ساری افزود : نمی خواهم این باخت را به گردن داوران بیاندازم اما معتقدم این داوران در سطح محلات هم نبودند، باید در استفاده از آن ها تجدید نظر کرد .

نجاریان ادامه داد : نمی دانم این اشتباهات مهلک داوری آن هم در زمین خودمان و مقابل هواداران تا چه زمانی ادامه خواهد یافت. اشتباهات داوری علیه شهروند ساری دارای سابقه است و این تیم بارها در سال های اخیر از این گونه قضاوت ها متضرر شده است .

مدیرعامل تیم فوتبال شهروند ساری افزود: نحوه قضاوت داوران، یکی از دغدغه های تیم ها و به خصوص تیم های انتهای جدولی است که لازم است دپارتمان داوری در انتخاب داوران دقت بیشتری داشته باشند .

تیم فوتسال شهروند ساری در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال کشور با 13 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها