بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۴۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
تدبیر24:  'محمد رستگاری' روز شنبه افزود: براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفیت هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 امروز، در شرایط ناسالم قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: میزان غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون، نسبت به روز گذشته با 22 عدد افزایش فراتر از حد مجاز است و بر روی عدد 134 قرار دارد.

وی به کاهش آلاینده های دی اکسیدنیتروژن از 75 به 68 و دی اکسید گوگرد از 39 به 37 ( پاک) اشاره کرد و گفت: میزان غلظت آلاینده های منواکسید کربن نیز نسبت به روز گذشته در همین ساعت از 50 به 51 (سالم)، ازن از 12به 14 ( پاک) و ذرات معلق کمتر از 10 میکرون از 66 به 80(سالم) افزایش داشته است.

رستگاری افزود:ایستگاه های فرمانداری شهر ری (منطقه 20) با 171، پارک قائم (منطقه 18) با 169 و پارک رازی (منطقه 11) و پارک سلامت (منطقه17) هردو با عدد 166 آلوده ترین مناطق استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.

وی افزود: بر همین اساس ایستگاه های پاسداران (منطقه 3) با 70 و شهرداری منطقه 15 با 81 نیز سالم ترین مناطق شهر تهران دراین مدت بودند.

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران تصریح کرد: سازمان هواشناسی، آسمان تهران در ساعات آینده را نیمه ابری تا ابری در پاره ای نقاط راه با غبار محلی پیش بینی کرده و به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا همچنان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس باقی بماند.

رستگاری به افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان توصیه کرد از فعالیت های طولانی مدت در فضای باز خودداری کنند.

معیار سطح اهمیت بهداشتی شاخص کیفیت هوا به ترتیب از صفر تا 50 در شرایط پاک، 51 تا 100 سالم، 101 تا 150 ناسالم برای گروه حساس، 151 تا 200 ناسالم ، 201 تا 300 بسیار ناسالم و 301 تا 500 در شرایط خطرناک برای آن نقطه تعیین شده است.
منبع: فرارو
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها