بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
هیاتی از کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به منظور تبادل تجربیات و اطلاعات درباره موضوعات اجتماعی به ژاپن سفر کرد.
تدبیر24:  هیات اعزامی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به منظور تبادل تجربیات و اطلاعات درباره حوزه اجتماعی روز پنج شنبه وارد کشور ژاپن شد.

هیات پارلمانی کشورمان در این سفر ضمن بازدید از پارلمان و نمایشگاه قانون اساسی ژاپن، با مسوولان سازمان فنی و حرفه ای این کشور دیدار و پیرامون نحوه عملکرد بنگاه های کاریابی وآموزش گفت وگو کرد.

در این دیدار «ایرج عبدی» نماینده مردم خرم آباد و رییس هیات اعزامی علاوه بر تشریح وظایف کمیسیون اجتماعی، در مورد پیشرفت های کشورمان پیرامون آموزش های فنی و حرفه ای، نیازسنجی و تربیت نیروی کار و همچنین کار و روابط کاری مطالبی را مطرح کرد.

هیات ایرانی همچنین از مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی سازه های شهری که در مورد بحران ها و بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و آب برگزار شده بود، بازدید و با مسوولین این مرکز در مورد فعالیت ها و نحوه عملکرد آن گفت وگو کرد.

همچنین در این دیدار،«مهدی عیسی زاده» نماینده مردم میاندوآب در مورد اقدامات این مرکز پیرامون راهکارهای نجات دریاچه ارومیه و نحوه تعامل و همکاری های علمی و پژوهش مطالبی بیان کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها