بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اردبیل با اشاره به دلایل خود برای قبول مسئولیت سرمربیگری این تیم در شرایط فعلی گفت: "علی دایی" دلیل آمدنم به تیم شهرداری اردبیل بود.
 تدبیر24: محمد ربیعی شامگاه شنبه در آئین معارفه و نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های گروهی استان اردبیل افزود: وقتی پیشنهاد شهرداری دستم رسید به دایی زنگ زدم و وی تاکید کرد که اگر می توانم به این تیم کمک کنم.

وی با تاکید بر اینکه من شاگرد علی دایی هستم و به این افتخار می کنم، یادآور شد: فصل قبل هم وقتی از تیم شهرداری اردبیل پیشنهاد دریافت کردم با علی دایی صحبت کردم.

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اردبیل علاقه قلبی به مردم اردبیل و این تیم را از دیگر دلایل قبول این مسئولیت برشمرد و تصریح کرد: تیم شهرداری عشق و زندگی مردم این شهر است بنابراین باید همه با هر توانی به ماندن این تیم در لیگ دسته یک کمک کنند.

وی تعطیلی نیم فصل را بهترین فرصت برای ترمیم نقاط ضعف و کسب نتایج در خور در نیم فصل دوم دانست و متذکر شد: تا آغاز نیم فصل دوم لیگ نقاط ضعف را شناسایی و برطرف خواهیم کرد.

ربیعی از تفاوت سبک بازی تیم شهرداری فصل گذشته و فصل جاری خبر داد و ادامه داد: هر مربی برای هر بازی صاحب ایده و نگرش فنی است و البته برای آن نیازمند ابزار و سبک خاصی بوده و که باید فراهم شود.

وی با اشاره به از دست دادن امتیازات مهم در نیم فصل اول تاکید کرد: امیدواریم این امتیازات را در نیم فصل دوم جبران کنیم؛ البته در لیگ دسته یک مثالی است که می گویند "دروازه تیمها در نیم فصل دوم کوچکتر می شود" بنابراین امتیاز جمع کردن سخت تر می شود با این وجود ما تلاش خود را خواهیم کرد.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل همچنین از جذب بازیکنان در تمام خطوط خبر داد و عنوان کرد: تیم شهرداری هم اکنون در تمام خطوط نیازمند جذب بازیکن است، آخرین بازی نیم فصل روز چهارشنبه برگزار خواهد شد پس از این بازی می توانیم شفاف تر در این زمینه صحبت کنیم.

وی در خصوص تغییرات کادر فنی صحبت نکرد و با بیان اینکه هنوز در این زمینه به جمع بندی نهایی نرسیده ایم، افزود: می خواهیم آخرین بازی مرحله رفت را با یکدلی و همدلی به پایان برسانیم، ضمن اینکه اعتقاد دارم که تیم به یک آنالیزور نیاز دارد که باید به تیم اضافه شود.

ربیعی با تاکید بر اینکه در سال گذرشته برای صعود به لیگ دسته یک خون دل خوردیم و زحمات زیادی را متحمل شدیم، اضافه کرد: این تیم باید در لیگ دسته یک بماند، برای تحقق این مهم همه باید کمک کنند، مردم حمایت کنند، ضمن اینکه من با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش خواهم کرد و اگر هر لحظه احساس کنم تاثیرگذار نیستم حتما تیم را ترک خواهم کرد.

وی فوتبال را غیرپیش بینی ترین ورزش دنیا عنوان کرد و گفت: بنابراین هرگز برای ماندن و یا صعود تیم شهرداری قول نمی دهم اما قول می دهم با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کنم.

ربیعی نظم و انضباط تیمی و شخصیت محوری را از جمله مهمترین اقدامات خود برای ارتقا کیفیت کاری برشمرد و تاکید کرد که اگر سال قبل برای صعود این تیم به لیگ دسته یک روزانه 14 ساعت کار می کردیم امسال 16 ساعت فعالیت خواهیم کرد تا این تیم را در لیگ نگه داریم و جایگاه آن را بالا ببریم.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها