بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
تکذیبه زهره طیب زاده
دیروز نامه ای با امضاء زهره طیب زاده نوری نماینده مجلس برای تدبیر24 فکس گردید. لذا تدبیر24 بدون هیچ توضیح اضافی صرفاً به انتشار نامه مذکور می پردازد.

تدبیر24:در پی انتشار خبری با عنوان "سرگذشت طرحی ملی که تبدیل به خمیر شد" در تاریخ 93/09/09و بازتاب ها و واکنش های گسترده و توضیحات مسئولین ذیربط، دیروز در تاریخ 93/09/29نامه ای مربوط به 93/09/18با امضاء زهره طیب زاده نوری نماینده مجلس برای تدبیر24 فکس گردید. لذا تدبیر24 بدون هیچ توضیح اضافی صرفاً به انتشار نامه مذکور می پردازد. متن نامه به شرح ذیل می باشد :

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری تدبیر24

باسلام و احترام

اخیرا و طی هفته گذشته، خبر کذبی در پایگاه خبری تحت مسئولیت شما مبنی بر خمیر شدن یک طرح تحقیقاتی درخصوص بررسی اشکال خشونت علیه زنان در دوران تصدی مسئولیت اینجانب در مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درج گردیده است. لذا با عنایت به خلاف واقع بودن مطالب منتشره و باتوجه به وظیفه مقرر برای نشریت در ماده 23 قانون مطبوعات، مقتضی است نسبت به چاپ تکذیبیه در پاسخ به خبر مذکور اقدام عاجل صورت گیرد.

متن تکذیبیه به شرح ذیل می باشد :

درخصوص برخی اظهارات مطرح شده مبنی بر خمیر شدن طرح ملی 32 جلدی بررسی اشکال خشونت خانگی علیه زنان در زمان مسئولیت اینجانب در مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، اعلام می دارم که بنده به هیچ وجه این اظهارات را در خور پاسخگویی نمی دانم. اما به جهت روشن شدن افکار عمومی لازم است مطرح کنم که باتوجه به اظهارات توهین آمیز، غیرمسئولانه و تکراری اخیر در مورد خمیرکردن پک تحقیق در مرکز امور زنان و خانواده در دوران مسئولیت اینجانب در دولت نهم، این اظهارات را به شدت تکذیب می کنم و به طور حتم اقدام قضایی در رابطه با این اظهارات را حق خود می دانم. باید مطرح کنم تاجایی که بنده اطلاع دارم این تحقیق قبل از دولت نهم از سوی واحد اجتماعی وزارت کشور انجام شده و قطعا باید نسخه های اصلی آن در وزارت کشور موجود باشد و بر اساس عرف رایج در مرکز امور زنان و خانواده، چنانچه این مرکز به عنوان کارفرما یا همکار طرحی بودجه ای را در اختیار دستگاهی جهت امر تحقیق قرار داده باشد، دستگاه مربوطه موظف می شود دو نسخه از تحقیق را به مرکز تحویل دهد که الزاما باید یک نسخه در معاونت آموزشی و پژوهشی و یک نسخه در کتابخانه به عنوان اسناد مثبته موجود باشد.

بنده در مورد اصل مشارکت یا عدم مشارکت مرکز در این تحقیق اطلاعی ندارم و شخصا در زمان حضور هم هیچ پیگیری در مورد این تحقیق نداشتم و اطلاعی ندارم که آیا اساسا نسخه ای در گذشته در مرکز امور زنان و خانواده وجود داشته است یا خیر؛ و چنانچه مرکز حمایت مالی نموده باشد، قطعا اسناد آن در مجموعه موجود است. به هرحال هرکس سابقه کار اجرایی داشته باشد، می داند که در امور اجرایی اسناد مثبته در صورت مشارکت مالی یک مجموعه جزو اسناد قانونی آن مجموعه است و از بین بردن آن ایراد و پیگرد قانونی دارد. لذا اظهارات سراسر کذب این فرد درخور افرادی نظیر خود اوست و صرفا جهت تشویش اذهان عمومی مطرح شده است.

افرادی که اندک اطلاعات دانشگاهی دارند می دانن که تحقیقات صرف نطر از نتایج آن ها، سوابق علمی یک مجموعه محسوب می شود. لذا بنده به عنوان عضو هیات علمی و با داشتن سوابق کار تحقیقاتی اعلام می کنم که چنانچه این تحقیق در زمان شاه صورت گرفته بود، قطعا برای استناد محققان آینده مبادرت به حفظ این تحقیق در مجموعه تحت مسئولیت خود می نمودم و هیچ دلیل عقلی و علمی برای انهدام یک کار تحقیقاتی از نظر اینجانب وجودندارد.

زهره طیب زاده نوری

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر


مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها