بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
فرمانده سپاه حفاظت هوایی کشور با اشاره به اینکه امنیت مفهومی مستمر است گفت: خیلی از اخبار مربوط به نفوذ داعشی‌ها در مرزهای کشور از جمله پیوستن ۲ هزار نفر به آنها دروغ بود.
تدبیر24:سردار علی‌اصغر گرجی‌زاده پیش‌ازظهر شنبه در ویژه‌برنامه بزرگداشت پنجم دی‌ماه سالروز صدور دستور رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر سپردن حفاظت هواپیمایی کشور به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه امنیت در هر کشوری مسئله اول و آخر است، گفت: ما مزه تلخ ناامنی را در برهه‌های مختلف و از جمله در صنعت هوایی کشور چشیده‌ایم.

وی با یادآوری شکسته شدن اقتدار ما در سال‌های اولیه انقلاب در زمینه امنیت پرواز، به ربوده شدن یک هواپیمای کشورمان و انتقال آن به عراق در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: عراق یک هفته بر سر این موضوع مانور می‌داد به گونه‌ای که اصلا مسئله جنگ فراموش شده بود هرچند ربودن این هواپیما که گارد حفاظت هم نداشت خیلی هم هنر نبود.

سردار گرجی‌‌زاده صنعت هوایی امروز کشور را به لطف دستور امام راحل(ره) و همکاری نیروها امن‌ترین صنعت کشور خواند و گفت: هیچ امنیتی بدون ایجاد محدودیت ممکن نیست.

فرمانده حفاظت سپاه در بخش دیگری از سخنان خود امنیت را مفهومی مستمر برشمرد و با اشاره به اینکه یک اتفاق می‌تواند همه زحمات گذشته را زیر سوال ببرد، اظهار داشت: احساس امنیت فورا حاکم نمی‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از اخبار مربوط به نفوذ داعشی‌ها در مرزهای کشور از جمله ربودن هموطنانمان و یا پیوستن دو هزار نفر در مرزهای کشور به این گروهک دروغ بود چراکه این موضوعات به دقت توسط وزارت اطلاعات پیگیری می‌شود.

سردار گرجی‌‌زاده از امنیت به عنوان یک کار دسته‌جمعی یاد کرد و گفت: هیچ نهاد حفاظتی و امنیتی چه حفاظت سپاه و چه وزارت اطلاعات و دیگر سازمان‌ها نباید فکر کنند که نقش اول و آخر را در امنیت کشور دارند، هرچند بعضی نهادها نقش برجسته‌ای دارند اما اگر عوامل دیگر با او همکاری نکنند هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد لذا هیچ گاه نباید غرور ما را بگیرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها