بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۴۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه پیام رزمایش محمدرسول الله (ص) صلح دوستی برای تمام کشورهای منطقه است، گفت: دشمنان و کشورهای سلطه گر فکر تجاوز را از ذهن خود بیرون کنند.
تدبیر24:جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه پیام رزمایش محمدرسول الله (ص) صلح دوستی برای تمام کشورهای منطقه است، گفت: دشمنان و کشورهای سلطه گر فکر تجاوز را از ذهن خود بیرون کنند.

به گزارش قرارگاه فرهنگی رسانه ای ارتش، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی طی گفت و گویی اظهارداشت: اکنون توان ما به حدی است که اگر کسی بخواهد به این آب و خاک نظر نامناسبی داشته باشد نیروی های مسلح و مردم، آن را از این فکر پیشمان خواهند کرد.

وی نیرو های مسلح را خط مقدم دفاع از کشور دانست و افزود: اقتدار کشور ما صرفا متکی به نیروی نظامی و مسلح نیست در واقع نیروهای مسلح ما خط مقدم هستند.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: اقتدار کشور ما به نیروی مردمی، ایمان، هویت ملی، اعتبار ملت و در رأس همه آنها رهبری مقتدر است.

امیر سرتیپ موسوی با اشاره به رزمایش محمدرسول الله (ص) که هم اکنون در حال برگزاری است گفت: در بخش نظامی این رزمایش نشان دهنده بخشی از قدرت و اقتدار نیروهای مسلح است.این رزمایش از صبح چهارم دی مادر منطقه ای به وسعت دو میلیون و 200 هزار کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا مدار 10 درجه در شمال اقیانوس هند آغاز شد و تا دهم این ماه ادامه دارد.

فرمانده رزمایش محمد رسول الله (ص) عنوان کرد: بخشی جزئی از نیروهای مسلح در این رزمایش شرکت می کنند و یگان های ما در جنوب شرق در گیر رزمایش می شوند.

امیر سرتیپ موسوی با بیان اینکه پیام این رزمایش صلح دوستی برای تمام کشورهای منطقه است، تأکید کرد: پیام این رزمایش برای کسانی که در فکرشان سلطه گری وجود دارد این است که باید فکر تجاوز را از ذهن خود بیرون کنند و به این آب و خاک نظر سلطه گرانه نداشته باشند.

فرمانده رزمایش محمد رسول الله ادامه داد: تجربه تاریخی ما به ویژه در دفاع مقدس این واقعیت و اقتدار ایران را نشان داده است
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها