بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۴۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
آخرین فرصت مرتضوی برای دفاع پیرامون اتهامات تامین اجتماعی
براساس گزارش کمیته تحقیق‌وتفحص مجلس شورای اسلامی، پرداخت کارت هدیه به نمایندگان مجلس، ٥٠میلیون‌تومان به رحیمی، معاون اول رییس‌جمهوری دولت دهم، یک‌میلیاردریال معادل ١٠٠میلیون‌تومان به شیخ‌الاسلامی، وزیر قبلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود
تدبیر24: دادسرای شعبه 15 کارکنان دولت امروز میزبان قدوم رئیس سابق سازمان تامین اجتماعیست که می بایست برای پاسخگویی به چندین فقره شکایت حقیقی و حقوقی به آنجا مراجعه کرده و در آخرین (پنجمین) جلسه بازپرسی، پیرامون اتهامات مطروحه در سازمان تامین اجتماعی جوابگو باشد.

قائدتا و طبق روال حقوقی پس از اتمام جلسات بازپرسی، پرونده کامل شده را به دادگاه می فرستند و در آنجا با حضور شکات پرونده که شامل کمیته تحقیق‌وتفحص مجلس شورای اسلامی، سازمان بازرسی کل کشور، شاکی خصوصی و خود تامین‌اجتماعی هستند مراحل بعدی دنبال می شود.

به گزارش ناطقان؛ «ترک‌همدانی» که وکیل‌مدافع تعدادی از کارگران شاکی در پرونده تامین‌اجتماعی است، گفته ‌بود: «در جلسه آخر، اتهامات خیانت در امانت، اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی به رییس سابق سازمان تامین‌اجتماعی تفهیم شد و پس از ارایه دفاعیات از سوی متهم، برای جلوگیری از فرار و امکان دسترسی به متهم، یکی از قرارهای تامین کیفری صادر شد.»  

حالا باید دید نتیجه بررسی ها و گزارشات کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی  از سازمان تامین اجتماعی که چندی قبل به شرح ذیل اعلام شد، در دستگاه قضائی به چه سرانجامی می رسد؟ و آیا مبالغ سنگینی که افرادی همچون محمدرضا رحیمی (معاون اول احمدی نژاد) ، عباسی ، شیخ الاسلام و دیگر مسئولان دولت قبل دریافت کرده اند، به بیت المال مسلمین بر خواهد گشت یا خیر؟

براساس گزارش کمیته تحقیق‌وتفحص مجلس شورای اسلامی، پرداخت کارت هدیه به نمایندگان مجلس، ٥٠میلیون‌تومان به رحیمی، معاون اول رییس‌جمهوری دولت دهم، یک‌میلیاردریال معادل ١٠٠میلیون‌تومان به شیخ‌الاسلامی، وزیر قبلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که در سند ارایه مبلغ، سمت وی به‌عنوان معاون اجتماعی رییس‌جمهور مطرح شده است. ٥٠ و ١٠٠میلیون‌تومان در قالب کارت هدیه نیز به عباسی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله این پرداخت‌های غیرقانونی ذکر شده ‌است. همچنین مبلغ شش‌میلیاردو٢٤٣میلیون‌تومان به حدود ٥٠نفر پرداخت شده که این نفرات، محدود به اعضای هیات امنا و مدیران ارشد سازمان می‌شود. محاسبات انجام‌شده نشان می‌دهد که تنها به یک نفر از این مدیران مبلغ ٤٠٠میلیون‌تومان پرداخت شده است.

منبع: ناطقان
منبع: نواندیش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها