بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
مرد شیادی که از طریق فضای مجازی با فریب دادن و اغفال دختران جوانی که در شرف ازدواج بودند، اقدام به انتشار عکس ها و فیلم های خصوصی آن ها کرده و از این طریق از طعمه های خود کلاهبرداری می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
تدبیر24: سرهنگ «یزدان نیکنام» رئیس پلیس فتا استان البرز در تشریح این خبر گفت : مرد میانسالی با در دست داشتن شکوایه ای از دادسرای ناحیه یک کرج به این پلیس مراجعه و در حالی که بسیار مضطرب و پریشان بود اعلام کرد، چندی پیش مطلع شده که دخترش با مرد جوانی در یکی از شبکه های اجتماعی آشنا شده و این فرد با فریب فرزندش و دادن وعده ازدواج و آشنایی بیشتر با وی عکس ها و تصاویر خصوصیش را دریافت کرده است.

وی اضافه کرد: این پدر مضطرب همچنین اضافه کرد چندی پیش دخترش متوجه انتشار عکس هایش در فضای مجازی شده و پس از تماس با آن مرد در خصوص انتشار عکس ها از وی توضیح می خواهد که وی در کمال بی شرمی به او می گوید که هدف وی از انتشار عکس ها، بردن آبروی وی بوده و اگر می خواهد این روند ادامه نیابد باید مبلغ وجه نقدی را که می خواهد به او بدهد .

نیکنام گفت: به گفته پدر این دختر جوان اکنون حال روحی دخترش بسیار وخیم است و چندین بار تا مرز خودکشی رفته و این احتمال می رود که هر لحظه دست به خودکشی بزند.

رییس پلیس فتای استان البرز افزود: با توجه به حساسیت بالای موضوع شناسایی و دستگیری این مرد شیاد در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت .

نیکنام گفت: در ادامه، تحقیقات تخصصی برای کشف جرم و شناسایی مجرم آغاز شد و با جمع آوری مستندات و بررسی های تخصصی در فضای مجازی ، متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

رییس پلیس فتا استان البرز گفت: در بررسی ها در کامپیوتر متهم علاوه بر فیلم و عکس مربوط به شاکی، حجم قابل توجهی فیلم و عکس های مربوط به بسیاری از دختران جوان که به وسیله این مرد شیاد اغفال شده و قصد کلاهبرداری از آنها را داشت کشف شد.

نیکنام به شهروندان به خصوص دختران جوان هشدار داد: شبکه های اجتماعی هیچ گاه نمی تواند بستر امنی برای آشنایی و شناخت شریک زندگی باشد ، چرا که این فضا مجازی بوده و نمی تواند تضمین کننده اطلاعات صحیحی از چهره واقعی افراد باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها