بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
وزیر امنیت گروه داعش در این محفل با حمله به الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان وی را خودفروخته، رافضی و وابسته توصیف کرده و از هم‌قطاران قفقازی خود خواسته است جمهوری آذربایجان را به دامن خلافت اسلامی بازگردانند.
تدبیر24:یکی از افراد جداشده از داعش در خصوص جلسه‌ی محفلی عبدالواحد خدیر احمد (وزیر امنیت دولت خودخوانده عراق و شام) که با رهبران جماعت آذری برگزار شده بود اظهار داشت: "ابوعلی (عبدالواحد) خطاب به مبارزین آذری عنوان می‌نمود که دولت‌های کمونیست میراث اسلامی شما را به باد داده‌اند.

ابوعلی، الهام علی‌یف را یک رافضی فاسد، خود فروخته، وابسته و شرابخوار می‌خواند و گفت:  آذربایجان و باب‌الابواب (دربند) باید به دامان خلافت اسلامی باز گردد. او معتقد بود منابع نفتی ارض اسلام در دستان کثیف و آلوده حاکمان قفقاز قرار گرفته و وسیله عیش و نوش آنان را فراهم آورده است.

به نقل از پایگاه خبری تحلیلی الوقت، این تروریست داعشی بیان نموده است، ثروت اسلام باید در دستان خلیفه اسلامی باشد هدف نزدیک ما جهاد در قفقاز خواهد بود. خون برادران شهیدم کسانی نظیر نجات و رفعت آشورلی که دنیا را داشتند اما از سومقائیت به نیت جهاد به اینجا آمده بودند نباید پایمال شود.

برپایه این گزارش، نامبرده در خصوص تشکیلاتی که عبدالواحد خدیر با آنها ارتباط دارد اظهار می‌داشت که پایگاه‌های اصلی مبارزین آذری در شهرک مشفق در حومه باکو و نیز مسجد ابوبکر در مرکز شهر باکو و سایر شهرها تا با الابواب می‌باشد.

شایان توجه است که مسجد ابوبکر در سال 1998 با حمایت مسئولین وقت آذری و سرمایه‌گذاری وهابیون کویتی پایه نهاده شده است و به نحو پنهان اقدام به شبکه‌سازی برای وهابیت در آذربایجان می‌نماید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها