خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

مینو خالقی» خاتمی را دوست دارم چون در ایام ریاست‌جمهوری‌اش، دانشگاه رنگ دانشگاه بود و کتاب و سینما و میتینگ و تحزب و هزار مولفه دیگر جامعه پویای سیاسی، جانی تازه یافته بود
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۴۴۱۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱

پایان رابطه پنهانی با 15 ضربه چاقو!

قاتل بلافاصله دستگیر شد و در تحقیقات به ماموران گفت: مقتول با همسرم ارتباط پنهانی داشت و روز حادثه هم من به خانه آمدم و متوجه شدم که او با همسرم در خانه تنها است. به همین دلیل دست به قتل او زدم.
تدبیر24:مرد جوانی که به خاطر مسائل ناموسی دست به جنایت زده بود، صبح امروز در دادگاه کیفری محاکمه شد.

 18 تیر سال 91 ماموران پلیس شهر قدس در جریان وقوع یک جنایت قرار گرفتند آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که مرد جوانی با 15 ضربه چاقو از سوی یک مرد دیگر به قتل رسیده است. قاتل بلافاصله دستگیر شد و در تحقیقات به ماموران گفت: مقتول با همسرم ارتباط پنهانی داشت و روز حادثه هم من به خانه آمدم و متوجه شدم که او با همسرم در خانه تنها است. به همین دلیل دست به قتل او زدم.

با اعتراف متهم و بازسازی صحنه پرونده برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. صبح امروز متهم در مقابل هیات قضایی ایستاد و از خود دفاع کرد. وی بار دیگر قتل را به گردن گرفت و گفت به خاطر دفاع از ناموسش دست به جنایت زده است.

با این اظهارات هیات قضایی نیز وارد شور شدند و قرار است به زودی حکم این پرونده صادر شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
توسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
0
0
عاقبت هوس هلو ی حرام خوردن ...!!!
نظر شما: