بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
با هدف سان دیدن از رژه دریایی یگان های شناور ارتش
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری همراه با شماری از وزرا و مشاوران خود صبح چهارشنبه به منظور سان از رژه دریایی یگان های شناور ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد جاسک در جنوب شرق ایران شد.
تدبیر24: رییس جمهور در ادامه سفر خود به استان سیستان و بلوچستان صبح امروز به منظور بازدید از منطقه رزمایش محمد رسول الله (ص) و سان دیدن رژه یگان های دریایی نیروی دریایی ارتش وارد جاسک شد.

روحانی روز گذشته به این استان سفر کرده بود.

بندر جاسک یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان جاسک قرار دارد و از شهرهای استراتژیک ایران می باشد.

رزمایش مشترک نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان رزمایش «محمد رسول الله(ص)» از چهارم دی ماه در منطقه ای به وسعت دو میلیون و 200 کلیومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا شمال اقیانوس هند و پایین تر از خلیج عدن آغاز شد.

این رزمایش که با حضور نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد ، امروز پایان می یابد.

امیر دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی عصر سه شنبه اعلام کرد رژه وسیع دریایی یگان های شناور در دریای عمان و نمایش باشکوه قدرت دریایی روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» برگزار می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا ناوشکن جمهوری اسلامی جماران و ناو پشتیبانی رزمی بوشهر که در قالب ناوگروه سی و دوم در خلیج عدن و شمال اقیانوس هند مشغول انجام مأموریت بودند به آب های کشورمان بازگشتند تا در رژه فردا شرکت کنند.

ناوگروه مزبور 11 آبان ماه و همزمان با عاشورا به ماموریت مزبور اعزام شد.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها