بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
مشاور مدیر عامل ومدیر کل دفتر بازرسی تأمین اجتماعی:
مشاورمدیرعامل ومدیر کل دفتر بازرسی سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سازمان ارتقای سلامت اداری را از اولویت های خود قرار داده است.
تدبیر24: به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مسعود یوسفی در همایش مدیران درمان این سازمان افزود: ارتقای سلامت اداری از سوی روسای سران سه قوه کشور نیز مورد تأکید قرار گرفته وبه همین منظور برنامه مدونی از سوی این سازمان در این رابطه تهیه خواهد شد.
وی با بیان اینکه باید به آثار فساد اداری توجه بیشتر کنیم، اظهارداشت: مقابله با فساد اداری موجب تسهیل تحقق اهداف سازمانی است.
دکتر یوسفی افزود: مدیران مجموعه با تهذیب نفس قطعاً نفوذ معنوی بیشتری در میان کارکنان خود پیدا می کنند واز این رو باید ابتدا از خود شروع کنند.
وی تصریح کرد: باید حساسیت خود را در برخورد با هرگونه تخلف افزایش وارتقای سلامت اداری را از محوری ترین موضوعات مورد توجه قرار دهیم.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها