بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
مدیر کل اداره استاندارد استان تهران پروانه کاربرد علامت استاندارد ۱۵ فرآورده غذایی، به دلیل غیراستاندارد بودن ابطال و تعلیق شد.
تدبیر24:  مسلم بیات با اعلام خبر تعلیق پروانه چهار فرآورده بی‌کیفیت غذایی، در آذرماه این اداره کل، تشریح کرد: در جلسات کمیته علائم این اداره کل پس از بررسی‌ها و آزمون، پنج فرآورده کلوچه با نام تجارتی "نیک آورد"، کیک ساده، کیک ساده و کاکائویی، کیک مغزدار کرم کاکائو، ساده – کاکائویی مغزدار با نام تجارتی "نیک آورد"، پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری‌شان و شش فرآورده نیز پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی‌شان به دلیل غیراستاندارد بودن ابطال شد.
 
وی ادامه داد: در این جلسات همچنین برای ۹ فرآورده‌های ژامبون ۹۰-۸۱ درصد گوشت قرمز و مرغ و سوسیس و کالباس ۸۰- ۶۱ درصد گوشت قرمز و مرغ با نام تجارتی "پرشین فود بارونس و اسکار"، چربی شیرینی آردی در حلب ۱۶ کیلویی با نام تجارتی "ورامین"، مربای هویچ در بسته‌بندی قوطی فلزی غذایی تا یک کیلوگرم با نام تجارتی "اتکا"، کنسرو گوجه‌فرنگی در بسته‌بندی قوطی فلزی غذایی تا یک کیلوگرم و ظروف بسته‌بندی شیشه‌ای تا ۷۵۰ گرمی با نام تجارتی "فرآورده‌های گوشتی بسیم"، شیر طعم‌دار فرادما کاکائو در بسته بندی چند لایه مقوایی با لایه آلومنیوم (تتراپک اوزان تا یک لیتری) با نام تجارتی "میمک"، آرد گندم سنگک با نام تجارتی "آرد درویش"، ماست پروبیوتیک کم‌چرب در ظرف PE و PS با نام تجارتی "پاک"، فرآورده سرخ شده بر پایه سیب‌زمینی با نام تجارتی "فیدل" پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری صادر شد.
 
وی یادآور شد: یک پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای فرآروده نمک خوراکی کم سدیم یددار در بسته‌بندی پروپیلن با نام تجارتی "سودمند" صادر شده است.
 
مدیر کل اداره استاندارد استان تهران همچنین از ابطال و تعلیق ۵۰۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد، پس از انجام ۵۰۰۰ بازرسی فنی و ۱۰ هزار نمونه‌برداری از واحد‌های تولیدی تحت پوشش در استان، در ۹ ماهه امسال خبر داد.
 
طبق اعلام اداره استاندارد استان تهران، بیات گفت: در نتیجه بازرسی کارشناسان و بازرسان اداره نظارت بر اجرای استاندارد این اداره کل از ۵۰۲۵ واحد تولیدی و انجام ۱۰ هزار و ۳۱۸ نمونه‌برداری از آنها، پروانه کاربرد علامت استاندارد ۴۵۲ فرآورده ابطال و پروانه ۳۸ فرآورده دیگر تعلیق شد.
 
مدیر کل استاندارد استان تهران شرط تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد را حفظ، استمرار و بهبود کیفیت در آفریند تولید محصولات و ارائه‌ خدمات دانست و متذکر شد: چنانچه محصول دارای نقص بحرانی باشد، ضمن تعلیق و ابطال پروانه نسبت به توقیف و جمع‌آوری محصول نیز اقدام خواهد شد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها