بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۴۷۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
سخنگوی دولت گفت: همه مطالبات معوق فرهنگیان در سه ماه پایانی امسال پرداخت می شود.
تدبیر24: سخنگوی دولت گفت: همه مطالبات معوق فرهنگیان در سه ماه پایانی امسال پرداخت می شود.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، نوبخت پس از جلسه هیئت دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران افزود: در جلسه هیئت دولت مقرر شد همه مطالبات معوق شامل حق‌التدریس، اضافه کار و مطالبات مربوط به سرباز معلم‌ها و نیروهای قراردادی وزارت آموزش و پرورش مربوط به ماه‌های دی، بهمن و اسفند امسال به صورت کامل تخصیص یابد.
 
وی گفت: براساس یکی دیگر از مصوبات مقرر شد برای اجرای دقیق و باکیفیت‌تر بیمه طلایی فرهنگیان، با توجه به تغییر تعرفه‌ها، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مابه‌التفاوت‌ها را به گونه‌ای پرداخت کند که خدمات لازم در بیمه طلایی فرهنگیان مانند گذشته ارائه شود.
 
پرداخت حق بیمه طلایی فرهنگیان
 
نوبخت افزود: درباره بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته نیز هیئت دولت تصمیم گرفت حق بیمه طلایی آنان را مشابه شاغلان پرداخت کند.
 
سخنگوی دولت گفت: وزارت آموزش و پرورش برای تأمین نیروی انسانی خود از فارغ‌التحصیلان متعهد خدمت دانشگاه فرهنگیان استفاده می کند.
 
نوبخت ادامه داد: همچنین وزارت آموزش و پرورش در همه استخدام ها فرزندان فرهنگیان بازنشسته را در شرایط مساوی در اولویت قرار می‌دهد.
 
سخنگوی دولت گفت: هیئت دولت در مصوبه‌ای دیگر، با اختصاص 17 میلیارد تومان برای جبران خسارت حوادث غیرمترقبه در استان‌های خراسان و زنجان موافقت کرد.
 
نوبخت افزود: همچنین مقرر شد مبلغ 7 میلیارد و 800 میلیون تومان از طریق وزارت جهاد کشاورزی برای مبارزه با آفات و تجهیز پایگاه‌ها در این زمینه با رعایت مسائل زیست محیطی اختصاص یابد.
 
پرداخت بدهی صدا و سیما و ارتش به شرکت سهامی ارتباطات
 
وی گفت: براساس موافقت هیئت وزیران مقرر شد مبلغ 167 میلیارد تومان از بدهی سازمان صدا و سیما و ارتش به شرکت سهامی ارتباطات و زیرساخت تعدیه و پرداخت شود.
 
سخنگوی دولت افزود: در جلسه امروز هیئت دولت با حضور استاندار خوزستان گزارشی از آخرین وضع استان و همچنین پیشرفت‌ها و وعده‌های دولت پس از سفر رئیس جمهور در یک سال قبل ارائه شد.
 
نوبخت درباره مصوبات جلسه دیشب شورای اقتصاد نیز گفت: در این جلسه مقرر شد برای بهره برداری بیشتر و سرمایه گذاری طرح های پارس جنوبی سرمایه گذاری در این منطقه از 4 میلیارد و 200 میلیون دلار به 8 میلیارد دلار افزایش یابد تا زمینه سرمایه گذاری در زمینه منابع نفتی و گازی این منطقه بیشتر فراهم شود.
 
همچنین در این جلسه مصوبه‌ای نیز برای تشویق و ترغیب به منظور صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی تصویب شد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
0
2
من معلم منتظرم معیشت ومنزلت خرابم کی آباد و خوب میشه!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
0
2
کاش حرمت معلم رو نگه بدارن -
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
2
هنوز که نریختند انشاا... که فقط حرف نباشه
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها