بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۴۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
مربی تیم استقلال با بیان اینکه باشگاه استقلال در مضیقه مالی است افزود : مشکل مالی تنها مربوط به پرداخت قرارداد کرار نیست و اگر قرار است پرداختی صورت گیرد باید به تمام تیم داده شود .
تدبیر24:جواد زرینچه در مورد اخطار داده شده به جاسم کراربازیکن تیم استقلال گفت : این بازیکن تجربه بازی در استقلال را دارد و شرایط تیم را به خوبی میداند ، مشکل اصلی مالی است و تنها مربوط به کرار نیست ، اگر قراراست پرداختی باشد باید به تمام تیم داده شود ، در شرایط فعلی بهتر بود در تیم حاضر می شد و تمرینات را ادامه می داد .

وی افزود : این بدهی پرداخت خواهد شد ، از نظر حرفه ای اقدام کرار درست نیست ، باشگاه از نظر مالی در مضیقه است ،پولی ندارد که پرداخت کند ، کار حرفه ای این بود که در تمرینات حضور می یافت ، تا آنجا که اطلاع دارم قرار شده مشکل بدهی کرار حل شود.

زرینچه در حاشیه برگزاری اردوی تدارکاتی در جزیره کیش با یاد آوری اینکه کرار بازیکنی با قابلیت های بالا است گفت : حضور وی در نیم فصل دوم کمک خوبی برای تیم استقلال خواهد بود .

مربی تیم استقلال در مورد ملحق شدن آرش برهانی به تیم تا روز پنجشنبه 18 دی ماه و اینکه گفته می شود وی به آمریکا رفته با رد این خبر گفت : او به آمریکا نرفته و در ترکیه است و پیگیر برنامه های خود است و احتمالا در همین تاریخ به ما بپیوندد.

وی در مورد پیوستن دیگر بازیکنان به تیم اظهار داشت : در شرایط کنونی هرایر مگویان مصدوم است و در تهران به دنبال کارهای درمانی و فیزیوتراپی است ، بازیکن دو رگه برزیلی- آلمانی است و در پست هافبک دفاعی بازی خواهد کرد که در حال انجام تست پزشکی است و به تیم خواهد پیوست .



* دعای سرنماز ما واگذاری باشگاه استقلال است

بازیکن با سابقه تیم ملی فوتبال ایران در مورد وضعیت واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت : دعای سرنماز ما این است که این کار هر چه زودتر انجام شود ، این دو باشگاه دارای پایگاه مردمی هستند اما هیچگاه در طول این 36 سال آرامش نداشته اند ، تیم های دیگری همچون سپاهان و فولاد دارای پشتوانه صنعتی هستند و مشکلی به لحاظ مالی ندارند و همه امکانات مهیاست ، این دو تیم همواره با مشکلات روبرو بوده است .

وی افزود : امیدواریم قولی که آقای خادم دادند هر چه زودتر عملی شود و دو تیم هم به نقطه آرامش برسند تا بتوانند روزبه روز رشد کنند.



* بحث ساختار و امکانات مشکل اصلی فوتبال کشور

مربی تیم استقلال درپاسخ به سوال ایرنا ، اساسی ترین مشکل فوتبال کشور را نبود ساختار، امکانات اولیه و سازندگی برای تیم ها عنوان کرد و گفت : البته برخی تیم های صنعتی از این موضوع مستثنی هستند.

وی یاد آور شد : قبل از ما بازیکنانی چون شاهرخ بیانی ، خسرو حیدری در تیم بازی می کرند و امروز افراد دیگری حضور دارند و این روند همچنان ادامه دارد اما مهم این است آموزش ببینند و رشد آنها همراه با علم و آگاهی باشد ، ما رشد کمی داریم .

زرینچه بر سرمایه گذاری بر انتخاب پایه های فوتبال تاکید کرد و گفت : بازی های استانی باید به جد برگزار شود و استعداد یابی صورت گیرد تا بتوان نخبه های فوتبال را شناسایی کرد ، نگاه ما باید پایه ای باشد ما نیازمند جایگرین های آموزش دیده هستیم .



* برگزاری بازی دوستانه در صورت کامل شدن ترکیب تیم

زرینچه در مورد برنامه های پیش رو تیم گفت : منتظر کامل شدن ترکیب تیم هستیم ، در شرایط فعلی 13 نفر در اردوی کیش حضوردارند و باید دستکم به 18 نفر برسند تا بتوانیم مسابقه دوستانه برگزار کنیم ، بیشتر کار ما تمرکز بر آمادگی جسمانی و تمرینات بدنی است و نمی توان به دلیل کم بودن بازیکنان برنامه های تکنیکی و تاکتیکی را انجام داد .

وی اضافه کرد : این تمرینات کسب آمادگی برای هرچه بهتر برگزار کردن مسابقات لیگ برتر است ، بازی های برگشت برای ما اهمیت دارد و اولین دیدار ما با تیم سپاهان خواهد بود و تعیین کننده است .

مربی تیم استقلال تصریح کرد اگر تیم کامل نشود بازی های دوستانه ای هم که برگزار خواهد شد از کیفیت لازم برخوردار نخواهد بود ، بازیکنان تحت فشارند و امکان آسیب دیدگی زیاد می شود و این به نفع ما نیست ، اگر بازیکنان تیم امید هم اضافه شوند و ترکیب کامل شود احتمال برگزاری بازی دوستانه وجود دارد .

وی در مورد مشخص شدن برنامه دیدارهای دوستانه در کیش گفت : امکان دیدار با تیم های نفت مسجد سلیمان ، صنعت نفت وجود دارد ، قرار بود بعد از حضورمان در کیش به آبادان برویم و دیداری با صنعت نفت داشته باشیم اما به نظر این تیم به کیش سفر خواهد کرد ، هدف ما انجام بازی های دوستانه در کنار تمرینات پرفشار است .



* کیش ظرفیت خوبی برای میزبانی لیگ های برتر دارد

زرینچه در مورد امکانات ورزشی کیش گفت : ما بارها در کیش حضور داشیم و خاطرات خوبی را با تیم ملی و سایر تیم ها پشت سر گذاشته ایم، کیش ظرفیت خوبی برای میزبانی از تیم های لیگ برتری دارد و به نظر هر چه امکانات بیشتر باشد تیم ها کمتر به اردوهای خارجی همچون ترکیه و امارات خواهند رفت ، کیش در نیمه دوم سال هوای مناسبی دارد و به راحتی می توان برای حضور تیم ها برنامه ریزی کرد.

وی با قدردانی از زحمات مسوولان ورزشی کیش بر توسعه زمین های ورزشی تاکید کرد و گفت : زمین موجود به لحاظ حضور تیم های متعدد و فشار تمرینات به کیفیت زمین آسیب وارد می شود ، به رغم این مسائل مسوولان همکاری خوبی با تیم ها دارند .



* جذب بازیکن نداریم

وی در مورد جذب بازیکن جدید گفت : ما از پنج سهمیه خود در این زمینه استفاده کرده ایم و شش ملی پوش داریم و امیدواریم با نتیجه ای که از حضورشان در مسابقات می گیرند با روحیه ای خوب به تیم ملحق شوند ، انتظارات مردم از بازیکنان استقلال در نیم فصل دوم زیاد است ، با انجام تمرینات و کامل شدن ترکیب تیم و انجام بازی های دوستانه باید بتوانیم این انتظارات را بر آورده سازیم .

تیم استقلال از 13 دی ماه به منظور برپایی یک اردوی تدارکاتی در جزیره کیش بسر می برد .

این تیم تمرینات روزانه خود را زیر نظر امیر قلعه نویی سرمربی و جواد زرینچه، ستارهمدانی ، محمود فکری ، ایمان عالمی و کریم بوستانی به عنوان مربی هدایت تیم استقلال انجام می دهد .

تیم استقلال تهران که از 13 دی ماه به منظور برپایی یک اردوی تدارکاتی به جزیره کیش سفر کرده است تا 25 دی ماه در جزیره حضور دارد .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها