بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۴۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
سازمان حج و زیارت واجدان شرایط اعزام به حج تمتع سال 1394 را اعلام کرد.
تدبیر24: این سازمان با صدور پیش اطلاعیه‌ای درباره‌ی واجدین شرایط اعزام به حج تمتع سال 1394 اعلام کرد: تمام دارندگان اسناد ودیعه‌گذاری حج تمتع که تا تاریخ 1384/12/15 برای اعزام به حج سپرده‌گذاری کرده‌اند، می‌توانند بر اساس استان محل سکونت خود از روزهای سوم، چهارم و پنجم بهمن‌ماه امسال برای نام‌نویسی در کاروان‌های حج سال 1394 اقدام کنند.

اسامی مدیران کاروان‌های حج تمتع سال 1394 به همراه آدرس و هزینه‌های مربوطه، روزهای سی‌ام دی‌ماه و اول بهمن‌ماه در روزنامه‌های کثیرالانتشار به چاپ خواهد رسید.

واجدین تشرف به حج سال 94 علاوه‌بر امکان مراجعه حضوری به هر یک از کاروان‌ها، می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.haj94.haj.ir کاروان مورد نظر خود را انتخاب و مراحل بعدی ثبت نام را دنبال کنند.

با توجه به اینکه گذرنامه واجدین شرایط تشرف به حج 94 حداقل باید تا پایان سال 1394 اعتبار داشته باشد، تأکید می‌شود کسانی که فاقد گذرنامه بوده و یا اعتبار گذرنامه آنان کمتر از تاریخ یاد شده است، در فرصت مناسب نسبت به دریافت گذرنامه جدید به‌صورت انفرادی، اقدام کنند.

تمام کسانی که قصد واگذاری اسناد ودیعه‌گذاری حج خود به بستگان درجه یک (شامل پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزند) را دارند و یا قبلاً نسبت به واگذاری فیش خود به این افراد اقدام کرده‌اند، ولی این انتقال را در سامانه جامع نقل و انتقال ثبت نکرده‌اند، قبل از فرا رسیدن زمان ثبت نام در کاروان‌های حج باید با مراجعه به یکی از دفاتر مجاز خدمات زیارتی در سطح استان/شهرستان، مراحل انتقال قطعی سند خود را انجام داده و مراتب را ثبت سیستمی کنند.

اطلاعیه تکمیلی سازمان حج و زیارت درباره‌ی فراخوان واجدان شرایط اعزام به حج تمتع سال 1394، در روز شنبه 27 دی‌ماه در روزنامه ایران منتشر می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها