بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
درام اکشن "اکسدوس؛ خدایان و پادشاهان" یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۴ است که توسط سه کشور آمریکا، انگلیس و اسپانیا ساخته شده است.
تدبیر24: فیلم "اکسُدوس" (Exodus) ساخته کارگردان مشهور، ریدلی اسکات، در چند کشور اجازه نمایش دریافت نکرد.

بنابر ادعای دویچه وله، اکران فیلم پر هزینه مهاجرت بنی‌ اسراییل به کارگردانی ریدلی اسکات به دلیل حساسیت‌های مذهبی‌ ممنوع اعلام شد.
 
 

اما بنابر گزارش ها "کمیسیون فیلم" مراکش، در نامه‌ای به سینماهای این کشور نمایش این فیلم را به دلیل "تحریف تاریخ" ممنوع اعلام کرده است. بخشی از فیلم "اکسدوس ـ خدایان و پادشاهان"، در مراکش ساخته شده است.
 
 

پیش از این مصر و امارات متحده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عربی نیز نمایش فیلم یادشده را ممنوع اعلام کرده بودند. جابر عصفور، وزیر فرهنگ مصر در این رابطه گفته بود که نقش یهودی‌ها در ساختن اهرام مصر در فیلم "اشتباه" و "دارای بی‌دقتی‌های تاریخی" است. به گفته‌ی او، این بناها پیش از میلاد مسیح و "پیش از ظهور پیامبر قوم یهود" ساخته شده است.

روزنامه انگلیسی‌زبانی که در دوبی منتشر می‌شود، با نشر خبر اکران این فیلم در امارات نوشت،: ممنوعیت نمایش اکسودوس: خدایان و پادشاهان در این کشور به علت اشتباهات متعددی است که نه تنها درباره دین اسلام، که همچنین در مورد ادیان دیگر در این فیلم پیدا شده است.
 
 

در فیلم سه بعدی اکسدوس که با بودجه‌ای حدود ۱۴۰ میلیون دلار ساخته شده، کریستین بل نقش پیامبر یهودیان، جوئل ادگورتون، نقش فرعون رامسس دوم (فرمانروای مصر) و سیگورنی ویور، نقش مادر رامسس دوم را بر عهده دارند.

درام اکشن "اکسدوس؛ خدایان و پادشاهان" یکی از پرهزینه‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۴ است که توسط سه کشور آمریکا، انگلیس و اسپانیا ساخته شده است.

منبع:جام نیوز

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها