بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
سالن تئاتر مجموعه کوروش که اولین اجرای خود را با نمایش همه دزدها که دزد نیستند به کارگردانی امین میری تجربه کرد باعث شد تا علاقه مندان تئاتر در غرب تهران را جذب هنر تئاتر کند.
تدبیر24: این نمایش که اولین تئاتری است که درسالن تئاتر البرز مجتمع پردیس کورش اجرا می شود، یک کمدی اجتماعی به نویسندگی داریوفو است .

متن 'همه دزدها که دزد نیستند ' بعد از سال ها اکنون اجازه اجرا گرفته است و در کارگردانی آن سعی شده است از عناصر نمایش سیاه بازی نیز بهره گرفته شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی گروه نمایش، همه دزدها که دزد نیستند که از 11 دی ماه در مجتمع پردیس کورش روی صحنه رفته است روز جمعه 19 دی ماه میزبان هنرمندان بود.

این نمایش میزبان هنرمندانی چون هدیه تهرانی ، خسرو شهراز ، پیام فروتن ، رضا بهبودی و امیر کاوه آهنین جان بود.

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا علی ابدالی ، حافظ اسمی خانی ، نازنین بابایی ، رویا حسینی ، هومن خدادوست ، ابراهیم عزیزی، طهورا کریم خانی و امین میری هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها