بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۴۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
دبیرکل حزب‌الله لبنان:
دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد که مقاومت انواع تسلیحاتی که حتی به ذهن دشمن هم خطور نمی‌کند در اختیار دارد.
تدبیر24: روزنامه الاخبار لبنان با انتشار بخش هایی از مصاحبه مفصل سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به نقل از وی نوشت که مقاومت در لبنان انواع سلاح ها که به ذهن دشمن برسد یا نرسد را در اختیار دارد.

دبیرکل حزب الله لبنان در این مصاحبه طولانی با شبکه المیادین به توانمندی های نظامی مقاومت اشاره کرد و گفت: ما تسلیحاتی از انواع مختلف که به ذهن هر کسی خطور می کند، در اختیار داریم.

وی در این مصاحبه که بزودی منتشر خواهد شد جزئیات کشف جاسوسان دشمن صهیونیستی در داخل حزب الله لبنان را تشریح و بسیاری از اطلاعات اشتباه و شایعاتی که همراه با این موضوع منتشر شده اصلاح کرده است.

نصرالله در این مصاحبه 3 ساعته به مسائل مختلف پرداخته و دیدگاه های حزب الله به ویژه در مورد درگیری بین مقاومت و دشمن صهیونیستی، اوضاع سوریه، عراق، عربستان سعودی ، ایران و بحرین، موضوع وهابیت و پرونده گفتگوها بین حزب الله و جریان المستقبل و افق پیش روی آن را بررسی کرد.‎

معاریو: بخشی از توانایی های غیرقابل چشم پوشی ایران نزد حزب الله است

یک روزنامه صهیونیستی نوشت برآوردهای اطلاعاتی نشان از آن دارد که بخشی از توانایی های غیر قابل چشم پوشی ایران نزد حزب الله لبنان است.

روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت؛ در اسرائیل این درک وجود دارد که جنگ آتی در جبهه شمالی [لبنان] سخت ترین جنگ در دوران کنونی خواهد بود.

این روزنامه صهیونیستی نوشت: حزب الله دارای هواپیماهای بدون سرنشین انتحاری و موشک های دقیق و تسلیحات ضد جنگنده و ناو است.

بر اساس این گزارش، [سید حسن] نصرالله، انبارهای تسلیحات خود را با سلاح های ایرانی که اسرائیل هنوز با آن مواجه نشده، پر کرده است.

چندی پیش نیز ژنرال یعقوب عمیدرور مشاور سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مقاله ای در روزنامه "اسرائیل الیوم" نوشته بود: حزب الله لبنان 150 هزار موشک و راکت در اختیار دارد که تعداد زیادی از این سلاح ها قادر است به هر نقطه از اسرائیل اصابت کند.

وی به عنوان یک مسئول بلند پایه که تا چندی پیش در تصمیم گیری های رژیم صهیونیستی شرکت داشت، به ارزیابی توانمندی های نظامی حزب الله پرداخته و نوشته بود: حزب الله سازمانی غیر دولتی است که توانمندی نظامی آن تقریباً با یک کشور برابری می کند.

وی با اشاره به اینکه حزب الله 150 هزار موشک و راکت در اختیار دارد، از اندازه و فراوانی این سلاح ها به عنوان قدرت آتش بسیار بی نظیر یاد کرد و گفت: چه بسا این توانمندی با همه کشورهای اروپایی برابری می کند.

این مسئول سابق صهیونیستی در ادامه گفته بود: حزب الله موشک های زمین به دریا با برد طولانی و ضد هواپیما و ضد تانک و نیز هواپیماهای بدون سرنشین در اختیار دارد.

به گفته وی، حزب الله ساختار نظامی هرمی بسیار منظم و سازمان یافته در اختیار دارد که از نظر فرماندهی بسیار منحصر به فرد بوده و قدرت کنترل زیادی دارد.

پیش از این شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفته بود که "صهیونیست ها نیز به خوبی می دانند که حزب الله موشک های نقطه زن را در اختیار دارد و به علت امکاناتی که حزب الله به دست آورد و حمایت های جمهوری اسلامی و آمادگی حزب الله برای هر جنگ آینده، این جنگ برای اسرائیلی ها سخت تر خواهد بود".
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها