بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۴۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
منابع خبری در فرانسه از وقوع گروگان‌گیری در نزدیکی پاریس خبر دادند.
تدبیر24:  خبرگزاری فرانسه گزارش داد که این گروگان‌گیری در یک مرکز پست در نزدیکی پاریس رخ داده است.
 
فرد گروگانگیر مظنون به حمل سلاح و نارنجک بوده و پنج تن را گروگان گرفته است. دهها خودروی پلیس در بلوار "شارل دوگل" در شهر کلومب، هفت مایلی مرکز پاریس مستقر شده‌اند. پلیس اعلام کرد که خود گروگانگیر شخصا به پلیس در مورد این اقدامش تماس گرفته بود.
 
پلیس پاریس اعلام کرد که در حال حاضر شواهدی مبنی بر اینکه این گروگانگیری با حوادث هفته گذشته در پاریس مرتبط باشد، وجود ندارد. براساس گزارش ها، یک هلی‌کوپتر بر فراز این مکان گروگانگیری در حال پرواز است.
 
شبکه آر تی نیز از آزادی دو تن از این گروگان‌ها خبر داد. پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی تلگراف نیز گزارش داد که در حال حاضر دو گروگان در محل حادثه حضور دارند. تاکنون صدای تیراندازی و گلوله در این محل گروگان‌گیری شنیده نشده است.

در نهایت فردی که چند تن را در یک مرکز پست نزدیک پاریس به گروگان گرفته بود، خود را تسلیم پلیس کرد و تمامی گروگان ها نیز بدون هیچ آسیبی آزاد شدند.

همچنین، پلیس پاریس اعلام کرد که این گروگان‌گیری هیچ ارتباطی به حوادث چند روز پیش در پاریس ندارد.

پیش از این رسانه های فرانسه گزارش داده بودند، فرد گروگانگیر مظنون به حمل سلاح و نارنجک بوده و پنج تن را در این مرکز پست گروگان گرفت. به دنبال این گروگان‌گیری دهها خودروی پلیس در بلوار "شارل دوگل" در شهر کلمبس، هفت مایلی مرکز پاریس مستقر شدند. پلیس اعلام کرد که خود گروگانگیر شخصا به پلیس در مورد این اقدامش تماس گرفته بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها