بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۴۵۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳
جانشین معاون نظارت مجلس شورای اسلامی از انتشار پنجمین گزارش نظارتی مجلس از عملکرد 3 ماهه پایانی دولت احمدی نژاد خبر داد و گفت: این گزارش شامل عملکرد کمیسیون اصل نود و موارد ارجاعی هیئت رئیسه و مجلس برای پیگیری های نظارتی است.
تدبیر24:رضا طلایی نیک در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر از انتشار پنجمین گزارش اطلاع رسانی نظارتی مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: این گزارش در اختیار نمایندگان قرار گرفته است.

 وی ادامه داد: معاونت نظارت در 9 ماهه گذشته 4 گزارش از عملکرد نظارتی مجلس در مقاطع زمانی 3 ماهه به نمایندگان ارائه داده است و همچنین اولین گزارش مشروح کارنامه یک ساله نظارتی مجلس در خرداد ماه امسال از سوی معاونت نظارت ارائه شده است که خلاصه آن توسط آقای مظفر معاون نظارتی مجلس در صحن علنی قرائت شد.

جانشین معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: پنجمین گزارش اطلاع رسانی از عملکرد نظارتی مجلس دوره سه ماهه خرداد،تیر و مرداد سال جاری را شامل می شود.

وی در خصوص محتویات این گزارش تصریح کرد: این گزارش شامل اقدامات نظارتی مجلس در ابلاغ و انتشار قوانین و پیگیری اجرای آن ها و پایش اقدامات دولت در تصویب و ابلاغ آیین نامه ها و نیز تذکرات و سوالات نمایندگان از وزرا و تحقیق و تفحص ها و طرح های جدید تحقیق و تفحص، گزارش نمایندگان ناظر در مجامع و شوراهای تصمیم گیری کشور و استان ها و نیز عملکرد کمیسیون اصل نود، موارد ارجاعی هیئت رئیسه و مجلس برای پیگیری های نظارتی و گزارش هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی است.

طلایی نیک اظهار داشت: گزارش پنجم عملکرد نظارتی مجلس شورای اسلامی به دوره 3 ماهه منتهی به پایان دولت دهم و آغاز دولت یازدهم مربوط می شود که یکی از مهمترین عملکرد های نظارتی مجلس در این مقطع رسیدگی به رای اعتماد وزیران پیشنهادی دولت یازدهم بود.

وی تاکید کرد: در 3 ماهه پایانی دولت دهم بیش از یک هزار تذکر از سوی نمایندگان به اعضای هیئت وزیران داده شده است و همچنین 5 طرح جدید تقاضای تحقیق و تفحص در این دوره زمانی از سوی نمایندگان به مجلس ارائه شده است.

طلایی در پایان گفت: مظفر معاون نظارت مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک جزئیات این گزارش را در اختیار رسانه قرار می دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
0
هزار تذکر داده شد ....نتیجه اش ؟!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها