بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۴۵۵۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
1) در پی اهانت مجله فرانسوی به پیامبر اسلام روز پنج شنبه کمپینی چهار زبانه به ابتکار شهاب مرادی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به راه افتاد که پیام اصلی آن ابراز علاقه به پیامبر مهربانی و اعلام انزجار از تروریسم و اهانت به پیامبران الهی بود.
تدبیر24: 2)استقبال از این کمپین به حدی بود که در زمان کوتاهی بیش از 10 هزار پُست توسط کاربران در نقاط مختلف جهان در هشتگ های اصلی آن منتشر شد. بسیاری از روزنامه ها، خبرگزاری و وب سایت های خبری داخلی و خارجی هم  ضمن بررسی این کمپین و کم نظیر دانستن آن اذعان می کنند که این نخستین بار است که ایرانی ها اینگونه در کمپینی اینستاگرامی شرکت می کنند.

3)    علاوه بر استقبال گسترده مردمی، صفحات چهره های مشهور فرهنگی، اجتماعی، هنری، سیاسی و ... همچون دکتر علی لاریجانی، دکتر محمدباقر قالیباف، حسین انتظامی، حاج محمدرضا طاهری، بهنوش بختیاری، بهاره رهنما، مژده لواسانی، داریوش فرضیایی، عباس غزالی، آزاده نامداری، مجید یراقبافان، رضا صادقی، سیدمجید بنی فاطمه، سیدمهدی میرداماد، محسن پیرهادی، مرتضی طلایی و ... به این حرکت پیوستند.

4)    هوشمندی حجت الاسلام شهاب مرادی در طراحی این کمپین نشان از شناخت عمیق او از فضای مجازی و قواعد بین المللی آن دارد. تأکید بر نام مبارک پیامبر اسلام، طراحی پوستر اصلی کمپین به زبان انگلیسی، محور قرار دادن ابراز علاقه به رسول خدا (ص)، محکوم کردن تروریسم و در کنار آن ابراز نفرت نسبت به افعال به جای افراد، نشانه هایی ست که این حرکت را به مدلی برای گفتمان بین مذاهب و ادیان و فعالیت های تقریبی تبدیل می کند.

5)  ​ عصرایران هم به شما خوانندگان عزیز پیشنهاد می کند با انتشار این پُست در فضای مجازی و نیز ایمیل آن به دوستان تان، محبت خود به پیامبر رحمت و خاندان پاکش و انزجار خود از تروریسم و توهین به پیامبران الهی را اعلام کنید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
وحید
|
ROMANIA
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
0
من‌عاشق‌محمدم‌‌‌‌‌.خدا‌عاقبت‌خودتوجد‌ابادتو‌حتما‌بخیر‌میکنه‌من‌از‌طرف‌همه‌مسلمونا‌ازت‌بخاطر‌ذکاوتت‌تشکر‌میکنم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها