بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۵۷۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
سخنگوی دولت:
«محمد باقر نوبخت» سخنگوی دولت با بیان اینکه از تیم مذاکره کننده هسته ای که با منطق و قاطعیت در مذاکرات از حقوق مردم دفاع می کنند، تشکر باید کرد، اظهار داشت: خیلی سخیف است اگر قدم زدن ظریف با کری دیپلماسی ضعیف بدانیم.
تدبیر24:سخنگوی دولت روز چهارشنبه در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره انتقادات از عملکرد دیپلماتهای کشورمان اظهار داشت: همه باید به نوعی از فرزندان این ملت تشکر کنیم که با منطق و قاطعیت در مذاکرات حاضر می شوند و از حقوق مردم دفاع می کنند و از دکتر ظریف باید به صوررت ویژه تشکر کرد .

وی تصریح کرد: ایشان هم نسبت به حوادث رسانه ای موضع گیری درستی کرده اند و در دیدار با وزیر خارجه فرانسه انتقاد خود را از این وضعیت بیان کردند.

نوبخت خاطرنشان کرد: خیلی سخیف است اگر قدم زدن ظریف با کری دیپلماسی ضعیف بدانیم. برخی چون می بینند مذاکرات به خوبی پیش می رود و با قاطعیت ادامه دارد، به این نوع رویکردها روی می آورند که البته این اقدامات جایی در بین مردم ندارد.

**
نوبخت درباره واکنش دولت به اقدام نشریه فرانسوی گفت: آن چه در پاریس پیش آمد، اقدام تروریستی گروهک داعش و القاعده را ضد اسلامی می دانیم که هزینه هایی برای مسلمانان ایجاد کرد.

سخنگوی دولت در عین حال اظهار داشت: عده ای هم به بهانه آزادی بیان به مسلمانان توهین کردند که آن را تقبیح می کنیم.

نوبخت افزود: اخراج سفیر فرانسه در این شرایط، درخواست احساسی برخی هاست که محترم است اما ما که به دنبال هدف بزرگی هستیم مسلما چنین تصمیمی نمی توانیم بگیریم.

نوبخت ادامه داد: البته برخی گروه های سیاسی هر حرفی را نباید پای مردم بنویسند.



این خبر در حال تکمیل است
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
آیینه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
1
آدم از این قیافه های حق به جانب و منطقهای دروغین دولتمردان بنفش حالت تهوع می گیرد. یکی نیست بگه شما بنفشیان در این مدت چه کاری برای مردم کرده اید که اینهمه بر طبل منطق و کارشناس بودن می کوبید؟ خاک بر سر ما که آنها دولت مردان مایند!
امید مدبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
0
خیلی سخیف است اگر سفر ظریف به فرانسه پس از دشمنی دولت این کشور را با پیامبر اسلام را قوت دیپلماسی، تدبیر یا تدین بدانیم.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها