بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کنفدراسیون فوتبال آسیا:
کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی آماری از مسابقات مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2015 اعلام کرد که ایران، ژاپن و کره جنوبی سه تیمی هستند که در این مرحله هیچ گلی نخوردند.
 تدبیر24:ژاپن و کره جنوبی هیچکدام در مرحله گروهی گل نخوردند.

** ایران آخرین تیمی است که در جریان قهرمانی در مسابقات 1976، در مرحله گروهی هیچ گلی دریافت نکرد و در دو بازی از سه مسابقه مرحله گروهی آن دوره عراق را 2 بر صفر و یمن جنوبی را 8 بر صفر شکست داد.

** فلسطین در اولین تجربه حضور در جام ملت های آسیا، توسط جاکا حبیشه در دقیقه 84 شکست 5 بر یک مقابل اردن، صاحب نخستین گل خود در این مسابقات شد.

** از مجموع 24 دیدار مرحله گروهی، به طور متوسط در هر مسابقه 2.54 گل زده شده است.

** چین برای اولین بار در مسابقات جام ملت های آسیا، تمام سه مسابقه مرحله گروهی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. این یازدهمین تورنمنتی است که چین در آن شرکت کرد و برای چهارمین بار در مرحله گروهی شکست نخورده است.این تیم در مسابقات 1992 به یک پیروزی و دو تساوی رسید، در مسابقات 2000 یک پیروزی و دو تساوی کسب کرد، در مسابقات 2004 دو بار به پیروزی رسید و یکبار مساوی کرد و در مسابقات 2015 سه مسابقه مرحله گروهی را برده است.

** حمزه الدادور با به ثمر رساندن 4 گل در جریان پیروزی 5 بر یک اردن برابر فلسطین، به رکورد بیشترین گل زده در یک بازی این مسابقات رسید. پیش از این سه بازیکن این رکورد را در مسابقات جام ملت های آسیا کسب کرده بودند. بهتاش فریبا ایران در سال 1980، علی دایی بازیکن ایران در سال 1996 و اسماعیل عبدالطیف بازیکن بحرین در سال 2011.

** دایی چهار گل خود را در کوتاه ترین زمان به ثمر رساند به طوریکه گل اول را در دقیقه 66 و گل آخر را در دقیقه 89 یکی از مسابقات جام ملت های آسیا وارد دروازه حریف کرد.

** استرالیا با 8 گل، بیشترین گل را در مرحله گروهی به ثمر رسانده است. تیم های ژاپن و امارات به ترتیب با 7 و 6 گل در مکان های بعدی قرار دارند.

** فلسطین بیشترین گل را در مرحله گروهی دریافت کرد. این تیم ابتدا 4 بر صفر از ژاپن باخت، بعد 5 بر یک مغلوب اردن شد و در نهایت 2 بر صفر از عراق شکست خورد.

** علی مخبوت بازیکن اماراتی سریع ترین گل تاریخ مسابقات جام ملت های آسیا را به ثمر رساند. وی در دیدار مقابل بحرین در ثانیه 14 دقیقه نخست موفق شد دروازه حریف را باز کند.

** کره شمالی بعد از 23 سال برای نخستین بار در جام ملت های آسیا گل زد. این گل را ریانگ یونگ گی در دقیقه 12 دیدار مقابل عربستان به ثمر رساند اما کره شمالی در نهایت 4 بر یک شکست خورد.

** در مسابقات جام ملت های 2015 آسیا رکورد 24 مسابقه بدون تساوی شکسته شد.

** رضا قوچان نژاد دیرهنگام ترین گل مرحله گروهی را در دقیقه 91 دیدار برابر امارات به ثمر رساند. ایران با این گل صدرنشین گروه C شد.

** دروازه بانان در جام ملت های 2015 موفق شدند 135 گل را مهار کنند.

** عمان در این مسابقات با گل عبدالعزیز المقبالی به کویت، به طلسم 487 دقیقه گل نزدن خود پایان داد و در این مسابقه به پیروزی یک بر صفر دست یافت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها