بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
وزیر بهداشت با اشاره به پیوند عمیق ایران و فلسطین، گفت: امام راحل حلقه وصل این دو ملت بودند و امروز ما شاهد ثمرات و برکات انقلاب اسلامی در منطقه هستیم.
 تدبیر24:دکتر سید حسن هاشمی در دیدار با صالح الزواري سفیر فلسظین در تهران، با تاکید بر ضرورت پاسداری از خون شهدای  حق و حقیقت، از جناياتي که رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه، کرانه باختری و فلسطین مرتكب شده ابراز تاسف کرد.

وزیر بهداشت ضمن جعلی خواندن رژیم صهیونیستی، با مرور مقاومت طولانی مدت مردم مظلوم فلسطین ابراز امیدواری کرد بتوان شاهد همگرایی بیشتر در فلسطین بود تا توطئه های رژیم اشغالگر باعث تفرقه نشود و انتظار می رود در موقیعت سخت و مصیبت بار به ویژه پس از اخرین حمله صهیونیست ها به غزه همه گروه ها صبوری بیشتر به خرج دهند.

وی ضمن اعلام همراهی دولت و مردم ايران با مردم فلسطین گفت: ایران در راستای اهداف خود در دفاع از مردم فسطین قدم برخواهد داشت و امید می رود همه گروه هاي فلسطیني نیز همراه با امت اسلامی به وحدت  اسلام و مسلمین کمک کنند.

هاشمی در خصوص درخواست سفیر فلسطین مبنی بر ارائه خدمات درمانی به کارکنان این سفارتخانه در تهران نیز قول مساعد داد.

صالح الزوازی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی فراوان از دیدار با وزیر بهداشت، گفت: از محسنات شما بسیار شنیده بودم و اینکه شما به فکر مستضعفین هستید و همین امر مرا بیشتر ترغیب کرد که با شما دیدار داشته باشم و از اینکه زمینه این دیدار را فراهم کردید سپاسگزارم و ارزو می کنم پرچم جمهور ی اسلامی ایران همواره برافراشته باشد.

وی با یاداوری ارتباط دیرین دو ملت ایران و فلسطین این رابطه را باعث افتخار خواند و گفت: ارتباطات خوبی با مسئولان ایرانی دارم و بعد از 34 سال حضور در ایران ، تعلق خاطر عمیقی به این کشور پیدا کرده ام.

سفیر فلسطین، ایران را خار چشم اسرائیل و آمریکا خواند و استقلال ایران را مایه افتخار برای امت اسلامی دانست و در پایان ابراز امیدواری کرد: بر اساس ارزوی دیرین امام راحل روزی شاهد اقامه نماز در مسجدالاقصی باشیم.

در پایان این دیدار سفیر فلسطین لوح یادبود سفارت فلسطین را تقدیم وزیر بهداشت کرد و دکتر هاشمی نیز هديه اي را به رسم يادبود به وی اهدا کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها